33.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
פריימריז 2012

מכתב התגובה של דודו אמסלם

דודו אמסלם ביקש להגיב לכתבה שהועלתה בליכודניק. להלן מכתבו 

 

 

ירושלים, ‏ב’ חשון תשע”ג

‏18 אוקטובר 2012

 

 

לכבוד

מר אריק זיו

עורך אתר “ליכודניק” באינטרנט

 

 

הנדון: פרסום כוזב, הפצת לשון הרע והוצאת דיבה בכתבה שפורסמה

ביום 17.10.12 תחת הכותרת “כתום לא מצביע לדודו אמסלם” 

  1. האמור בכתבה הנ”ל, שפורסמה באתר “ליכודניק” ובאתר “פריימריז 2012”, כביכול ע”י כותב שמכנה את עצמו “בני כהן”, הינה שקרית, ללא כל אחיזה במציאות, דברי הבל וריק, ללא כל בסיס עובדתי, שנועדו אך ורק לפגוע בי באופן אישי ובמועמדותי בפריימריז בתנועת הליכוד, כמועמד מחוז ירושלים לכנסת. 

  1. עצם הפנייה למתפקדי הליכוד, באמצעות האתר אותו אתה מנהל, והעורך האחראי שלו, מעידה על חוסר תום לב מצדך וכוונת זדון לפגוע בי ובמועמדותי, לראיה, אינך מפרסם כל פנייה של מועמד אחר הקורא לתמוך בו או במועמד אחר וכן אינך מפרסם פניות נגד מועמדים אחרים, אתה משתף פעולה לפגוע בי. 

  1. מר בני כהן, אם אכן קיים אדם שכזה, מעולם לא פנה אלי, לא בשנת 2004 ולא לאחר פינוי גוש קטיף בעת שהתגורר לטענתו במלון בירושלים. חובה הייתה עליך לבדוק איתי את העובדות ולבקש את התייחסותי או תגובתי לטענות אלו, טרם פרסום הכתבה השקרית והמכפישה.  

  1. מר כהן לא מציין היכן המשרד שלי , מכיוון שמעולם לא היה אצלי. גם התיאור של “המארב” שעשה לי יחד עם אדם נוסף, איננו מציאותי, שכן לא ניתן להמתין לי ליד משרדי מבלי שעובדי משרדי לא ידעו על כך ואף אחד מהם לא זוכר אירוע שכזה. כל התיאור בכתבה הינו פרי המצאה דמיונית.  

  1. אני ידוע כמי שעוזר לכל הפונים אלי ומכבד כל אדם שמבקש להיפגש איתי. בשל כך צברתי לי חברים רבים בעיריית ירושלים ובתנועת הליכוד. אני רואה אנשים “בגובה העיניים” ולא מתנשא. התיאור המזלזל כביכול המתואר בכתבה, כלפיי מר כהן לא הולם את דפוסי התנהגותי ומשולל כל אחיזה במציאות. למה שלא ארצה לפגוש אותו, במיוחד שאני מזדהה עם כאבו ומתנגד ידוע לגירוש יהודים ולפינויים מבתיהם בגוש קטיף בפרט מכל אדמות המולדת בכלל. 

  1. גם הטענה, כאילו מר כהן או מפונים אחרים, ביקשו פעמיים להיפגש איתי ואני דחיתי את פניותיהם, אין בה היגיון. מדוע שיפנו דווקא אליי? הרי שנה לפני כן התקיימו בחירות למועצת העירייה והיה ביכולתם לפנות לנציגי הליכוד שנבחרו, סגן ראש העיר דאז יגאל עמדי או לחבר המועצה יורם קרשי, שניהם כיהנו כנציגי הליכוד בעירייה ובעלי השפעה הרבה יותר גדולה ממני באותה התקופה. אין ספק שהדברים המיוחסים לי, הינם “עלילת דם” כלפיי.  

  1. ברור שכל הסיפור של הפניות אליי “מצוץ מהאצבע” וטביעת האצבעות של המתנגדים למועמדותי בפריימריז כנציג מחוז ירושלים לכנסת, שזורים לאורך כל “סיפורי המעשיות” המתוארות באופן מגמתי, נבזי, שקרי ופוגעני. פעולות אלו לא ירפו את ידי ואני משוכנע שמתפקדי הליכוד לא יפלו בפח שטומנים להם גורמים שליליים בליכוד. 

  1. אני בהחלט מזדהה עם כאבם של מפוני גוש קטיף וידוע כמי שנאבק על זכותו של עם ישראל לבנות ולהתיישב בכל חלקי יהודה ושומרון ובוודאי במזרח ירושלים. במידה ואבחר לכנסת, אמשיך לפעול לקידום וחיזוק מפעל ההתיישבות היהודית בכל חלקי ארץ ישראל. 

  1. אתה אחראי ישירות להפצת כל ההכפשות השקריות נגדי, בכך שלא טרחת לתת לעובדות לקלקל לך את הסיפור. אני מודיע לך, שבכוונתי לפנות לעו”ד ולתבוע אותך באופן אישי על הפצת הדיבה, לשון הרע והאחריות לפרסום דברי הכזב השקריים והמטעים, גם אם לא נגרם לי נזק, אתה תשלם על כך במסגרת התביעה האזרחית שבכוונתי להגיש נגדך, בנוסף לקובלנה פלילית למשטרה ולדרישה מהגורמים שמוסמכים לסגור לך את האתר השקרי שאתה מנהל. 

10.   ידוע לך היטב, שפרסום המכתב באתר “ליכודניק”, ערב הבחירות בפריימריז, נועד לפגוע בי ולהשחיר את פניי, שלא בצדק, בפני בוחרי הליכוד. שאם לא כן, מדוע לא פורסם המכתב משנת 2004 ועד היום? גם פעיל הליכוד המוזכר במכתבו של מר כהן, ידוע כיריב פוליטי שלי בירושלים וכל בר דעת יודע שמר כהן לא היה כותב את מכתבו ללא המרצתו ע”י אותם גורמים המבקשים לפגוע ולחבל במועמדותי.

 

11.  מיד עם קבלת מכתבי זה אצלך, אני דורש ממך לפרסם אותו כתגובה על מכתבו של מר כהן, בכל אותם אתרים שפורסם המכתב הנ”ל. בנוסף אני דורש ממך, להסיר לאלתר את מכתבו השקרי של מר בני כהן מכל מקום שבו פרסמת אותו וזאת ללא כל תנאי.

 

12.  כמובן שאני שומר לעצמי את הזכות לפעול כנגדך באופן אישי, כנגד מר בני כהן, וכן כנגד כל גורם אחר המעורב בהכפשת שמי וזאת בכל האמצעים המשפטיים העומדים לרשותי, בגין הוצאת הדיבה השקרית ולשון הרע שהופצה נגדי, תוך פגיעה בשמי הטוב ובמעשי הראויים. אני מאפשר לך בזאת לצמצם את הנזק שגרמת לי ולפעול לאלתר בהתאם לדרישתי הנ”ל שכן אם לא תעשה כן, לא תוכל לטעון בעתיד לתום לב או לכל טענת הגנה אחרת.

 

13.  הודעתי זו הינה אחרונה בהחלט, טרם העברת הנושא לטיפול עורך דין ופנייה באמצעותו לערכאות, על כל המשתמע מכך.

 

 

 

 

 

בכבוד רב,

 

דוד (דודי) אמסלם

 

 

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

“רק השתעשעתי”

אלי חזן

עימות סוער בין הצעירים ברשימת הבית היהודי בהנחיית איש הליכוד – צוריאל שרון

אלי חזן

עו”ד יוסי פוקס איננו שבע רצון מהמניפולציות הקשורות לפרס

אלי חזן

הכר את המועמד: יעקב וידר המתמודד על משבצת הצעירים

אלי חזן

עו”ד יוסי פוקס המתמודד לפריימריז בליכוד: הפלשתינים ואבו מאזן בראשם, הם סרבני השלום האמיתיים

אלי חזן

עכשיו זה סופי. תוצאות הפריימריז

אלי חזן
דילוג לתוכן