22.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

לא לאוסלו כן לבגין – יומן פוליטי- אריק זיו

לימור לבנת הוכיחה השבוע כי לא הכל פוליטיקה,ללבני יש עתיד כדי ג’י, מופז בדרך לפילוג,מורשת בגין לא לאוסלו. הליכוד
השבוע הודה בחדרי חדרים אחד היועצים של נתניהו : “טעינו כאשר ביטלנו את השטח”. כסף רב הושקע ברוני רימון, וצוות כאילו מקצועי. אלי איילון אולי מבין בהי טק אך לא בבחירות.
רוני רימון אולי יכול להיות יועץ אבל לא מוביל.
מרוב יועצים העצות נאלמו ונעלמו. על נתניהו והצוות שלו עוד ייאמר כי בלי חברות אין נאמנות.

רבות ייכתב על מה שקרה בקמפיין הבחירות לאחר הבחירות. כיצד יועץ פוליטי לא ענה למועמדים וחברים במשך שבועות. כיצד יועצי נתניהו דאגו לסכסך בין מועמדים. מה שברור הוא שהליכוד ינצח בכל מקרה, אך נתניהו צריך לבצע התנתקות מחבורת האפסים שמסביבו. נתניהו מנהיג גדול אך טועה כאשר בוחר את עוזריו, יתר על כן נתניהו צריך עבודת צוות ולא צוות שחותך אחד את השני.

השבוע הצעתי לאחד היועצים של בכיר בליכוד שאולי ייכנס למשרד ראש הממשלה עם נתניהו. אותו יועץ הביט בי בפליאה ואמר : “אני מוותר, אני שמח בחלקי, לא צריך את הלחץ המלאכותי שיש בלשכה שלו”.

לבני
השבוע ראינו כיצד קדימה מפזזת באומן 17 ולבני הופכת לדי ג’י. אין ספק כי ללבני מתאים לעמוד בעמדת הדי ג’י שהרי היא לא עשתה כלום בעשר שנות שרות ציבורי. היא החלה, בתחילת דרכה, ללקק לליברמן ונתניהו, כדי לקבל תפקיד אך לאחר מכן החליפה נאמנות ועברה לעומרי שרון. בתחילת דרכו של אולמרט העבירה נאמנות לאולמרט. כלומר לבני מחליפה נאמנויות כמו שדי ג’י מחליף שירים…

לימור לבנת
בדרך כלל יש תחושה שלימור היא אישה קשוחה. אולם השבוע, במסגרת סיור ברובע היהודי, לימור התגלתה כבת מסורה. כאשר עלה הסיפור של הרובע התברר כי לסבא של לימור היה בית דפוס ברובע ואילו אביה גדל ברובע היהודי. כאשר הגיעה לימור למבנה הבנוי מחדש של בית הכנסת החורבה התקשרה לאביה ותיארה לו את המבנה בהתרגשות. לימור הבטיחה כי תביא אותו לראות את המבנה המשופץ אשר שופץ כפי שהיה לפני 48.

אוס-לא
מי זוכר את אוסלו, הסכם שיצר תקווה והביא טרור על העם בישראל. לפני אוסלו התמודדנו עם טרור של סכינים ואבנים שנזרקו, מידי פעם פיגוע פה ושם.
לאחר אוסלו הבאנו את הטרור לתוך ביתנו וההסטוריה מאז נכתבה בדם קורבנות הטרור. לעגו לנו כאשר אמרנו שיהיו להם טילים שיגיעו לתל אביב ואילו רבין קרא לנו “פחדני השלום”, אך השלום והביטחון אינם רולטה שנתונה ליחצנים וסוקרים.
מאוסלו עד ההתנתקות אנו עדים לקריסת מערכת השלום הישראלית. מחנה השלום קיבל חיזוק לפני שלש שנים כאשר הוקמה קדימה ע”י שרון לאחר ההתנתקות ולאחר הבחירות מנה מחנה השמאל כ – 70 חברי כנסת.
השמאל בישראל בראשות לבני הפך למחנה של כ – 50 חברים, כלומר השמאל נמצא בהתרסקות כללית וגם קדימה, שהייתה ההבטחה החדשה שלהם, מתפוגגת ותעלם בקדנציה הקרובה. 
ברור כי בני בגין השפוי מול לבני ובר און שריחפו לעולם החלומות.

מופז
מופז יושב, מחכך ידיו בהנאה וממתין לבוקר שלאחר הבחירות. אנשי מופז כבר הוציאו את החרבות מהנרתיקים. הם אינם שוכחים כיצד זייפו אנשי לבני את הבחירות וגנבו להם את הבכורה. לבני הבטיחה שלטון והם קיבלו אופוזיציה.
מופז ינהיג את קדימה בסיבוב הבא, מופז עומד לדרוש בחירות חדשות לראשות קדימה.
מול מופז כנראה עומדת להתמודד מלכת הפרימריז דליה איציק, אבל כפי הנראה מופז ינהיג את קדימה או לחילופין יערוק עם חצי מקדימה ויצטרף לממשלת נתניהו.

חברים, עוד לא הגענו אל השלטון

רבות דובר על תפירת החליפות בליכוד, נתניהו התרחק כמו מאש אך היו אצלנו מספר בכירים שרצו את הפנים ,השיכון, וכדומה.
לשכת נתניהו התנהגה בשחצנות וניתוק מהשטח, מדהים כי היועץ הפוליטי של נתניהו מסתובב עם נהג צמוד, אין ספק כי אנו רואים דברים שאסור להם להתקיים.
בסביבת נתניהו מרגישים את אוויר הפסגות , מנכ”לים ובכירים אחרים מנסים להגיע אל נתניהו, מנכ”ל של בכירה מקדימה נראה ככלבלב של נתניהו בימים האחרונים.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אירופה יורה לעצמה בראש

אריק זיו ויזר

ציפורה חלולה/יומן פוליטי – אריק זיו

אריק זיו ויזר

יריב ללא חת

אריק זיו ויזר

המנדט ה 48

אריק זיו ויזר

נתניהו הלולין

אריק זיו ויזר

שתולים בליכוד

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן