21.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
הפסקול של מלחמת השחרור

לא חינוכי – ציפי חוטובלי

עתון מעריב מפרסם בדף הראשי את דבריה של ציפי חוטובלי, המועומדת במקום ה-18 לכנסת מטעם הליכוד , אשר נאמרו , בפנאל שנערך במסגרת הכנס השנתי של איגוד מנהלי בתי הספר, בו תקפה ציפי חוטובלי את מנהלי בית הספר; ” אני מאוכזבת מכם”כמו כן הציגה אמירות על משבר ערכים, על בורות התלמידים, על ניהול לא נכון של תקציב החינוך ועל רמת המורים.

דבריה של חוטובלי נקטעו בתוך זמן קצר על ידי המנהלים שזעמו על כך שלטענתם היא הציגה אמירות לא מבוססות על משבר ערכים, על בורות התלמידים , על ניהול לא נכון של תקציב החינוך ועל רמת המורים.
מנהלת תיכון הרצליה אורית רוזן אמרה ” זה חורה לנו מאד לשמוע דברים כאלה” ” איך את יכולה להגיד באופן גורף על בני הנוער שהם בורים?” ”זאת יהירות”.
בנקודה זו חוטובלי החלה במתקפה חוזרת; — ” אתם לא מכבדים את המקצוע שלכם ” ” אם אתם הדוגמה האישית של תלמידי ישראל אני מאד מאוכזבת אתם מתנהגים כמו אחרוני התלמידים מול מורה חדשה”



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יצא לאור “מִזכּר” – קובץ מאמריו של יוסף עברון ז”ל

אלי חזן

כלכליסט – אקוניס צריך ללכת

אריק זיו ויזר

ההיסטוריה חוזרת על עצמה – לא זכרו דבר לא למדו דבר

אלי חזן

היום לפני 65 שנה – הפריצה לכלא עכו

אלי חזן

מדד הפוליטיקאים ברשת – חוטובלי מפתיעה

אריק זיו ויזר

אבנה את הקואליציה הלאומית לחינוך – גדעון סער

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן