24.1 C
תל אביב
27 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי כללי

יש להם ארץ אחרת !

אהוד ברק סוכן כאוס, סער בלי חוט שידרה, בידן אל תטיף לנו.

מול רוב העם יש מיעוט אליטיסטי פריבילגי שמאמין שהארץ הזאת שלו – אדוני הארץ. גם בליכוד חלק מבני יוצאי המחתרות התייחסו למפלגה כמפלגה שלהם ואך ורק שלהם. , צריך לזכור כיצד הם התייחסו ללוי, שרון ונתניהו שלא היו חלק מהם ולכן הם לא קיבלו את ההנהגה של שלושתם ובעיקר את של נתניהו. הם הדירו את לוי וגם את שרון. בסופו של יום שרון וגם נתניהו ניצחו את הפריבילגים בליכוד.

שנאת נתניהו החלה כבר בבית בליכוד וכאשר דור הנסיכים בליכוד ראו שהם מפסידים בבחירות בתנועה הם  “הדמוקרטים”, פשוט עברו מפלגות,כאשר הבסיס של הליכוד נשאר בליכוד . ולמרות הפילוגים והפלגנות הליכוד נשאר חזק ואיתן.

המשרת 

סער משחר נעוריו היה כבר בשני המחנות. סער הלך כמעט תמיד בעקבות המחנה המנצח. כך בתחילת שנות התשעים הפך למשרת ממשלות העבודה בתפקידיו כעוזרו של היועץ המשפטי לממשלה שתפר תיקים לשרים מהימין ולפרקליטת המדינה. כאשר התהפך המצב סער חזר למחנה המנצח – הימין. אחרי שראה שלא ינצח את נתניהו , סער חתך את הקווים להפיל ממשלת ימין.

כמו הנסיכים בליכוד כך גם במדינה האופוזיציה שמוכנה לשרוף אסמים במה שהיא מאיימת : בכלכלה ובביטחון המדינה.

ומתברר שלהם השמאלנים יש ארץ אחרת. הם הניידים יעברו למדינות אחרות. כל התהליך הזכיר לי את המחאה ב – 2011. גם אז פרצה מחאה בגלל מילקי בשקל בגרמניה. אז היו כאלה שהופיעו בתקשורת ואמרו שהם עוברים לגרמניה או למדינות אחרות ואחרי שנתיים ראינו אותם חוזרים לא בקול תרועת היוצאים.

אין בעייה לסער ,גנץ, כהנא והשאר לראות את האסמים נשרפים רק למען הפלת ממשלת הימין.

מול כל אחד נמצאת קואליציה שמאוחדת בדרכה. יש בה חריגות אבל בסוף היא חדורת מטרה, הרפורמה כן תעבור.

אמנם, אחרי שעברה הרפורמה בקריאה ראשונה הגיע הזמן להידברות מכיוון שהצד השני לא מוכן להידברות כן צריך לדבר עם עם מי שרוצה ולהציג רפורמה שתעבור בציבור. לא להתקפל אבל להראות כי הרפורמה מתחשבת באחרים. שלא כמו שנהגו בנו בגרוש – שדיברו בנחישות אבל ברגישות לא נהגו עם המגורשים. 

מהצד השני

יש בשורפי האסמים גורמים שרוצים להראות שבלעדיהם אין מדינה. הם מיעוט אליטיסטי. יש בהם קצינים בצבא, שמודיעים כי לא ישרתו בצבא. הרמטכ”ל חייב לקרוא אותם לסדר ומי שהודיע כי לא ישרת את המדינה אם לא יקבלו את דעתו חייב למצוא את עצמו מורחק משרות בצה”ל, לא משנה מה תפקידו.

בהר הזיתים יש הרבה כאלה שלא היה להם תחליף.

הרמטכ”ל חייב להבהיר כי מי שרוצה להפוך את צה”ל לפוליטי לא במשמרת שלו, ולכן מי שלא רוצה להתנדב למשימות שיודיע עכשיו, והוא ישוחרר לאלתר .

ביידן

כך ניסה ביידן לשנות את הרכב בית המשפט העליון בארה”ב : להוסיף 3 שופטים. לא ברוב ברור, אלא היה תיקו בסנאט : 50 דמוקרטים מול 50 רפובליקנים. לסגנית הנשיא יש קול שיכול לשנות את הרוב, וכך הציג ביידן הצעה לשינוי הרכב בית המשפט העליון, ואז חבר סנט דמוקרט הודיע שהוא מתנגד וכך הצעה נפלה, ולנו ביידן קורא להגיע להסכמה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בליכוד האינטרנט out,השטח in /מאת:אריק זיו

אריק זיו ויזר

לליכוד יש מה להתגאות כאשר מדובר בדתיים לאומיים

עינר אביב

עו״ד אייל בסרגליק מתמודד בחוף השרון

מערכת ליכודניק

ד״ר שלמה קרעי משיק את הקמפיין לפריימריז

מערכת ליכודניק

מי יחליף את יריב

כ- 550 איש הגיעו למימונה המסורתית של קובי ומירי נבון

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן