20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
כללי

ד״ר שלמה קרעי משיק את הקמפיין לפריימריז

בפוסט שהעלה לפני מספר דקות כותב ח״כ ד״ר שלמה קרעי:

כשסיימתי את הלימודים בישיבת כסא רחמים אצל מו”ר הרה”ג מאיר מאזוז שליט”א, אמרו לי שאחרי השירות הצבאי אני חייב להשלים בגרות ושלא אשכח מאיפה באתי.
כשסיימתי עם הבגרות, אמרו לי אי אפשר להסתדר בלי מקצוע ובלי תואר, וכשאסיים, שלא אשכח מאיפה באתי…

כשסיימתי את התואר הראשון והתחלתי לעבוד כרואה חשבון, הציעו לי משרת הוראה במכללת ספיר, אבל אמרו לי שבשביל להתקדם אני צריך להיות ד”ר, אבל… החברים אמרו לי: תזהר אחר כך לא לשכוח מאיפה באת ואל תסתכל עלינו מלמעלה… וכך עשיתי. בגיל 31 סיימתי את הדוקטורט שלי, והתקבלתי כחבר סגל בכיר, מרצה וחוקר, באוניברסיטה.

לא שכחתי באף אחת מהתחנות מאיפה באתי. אף פעם לא הסתכלתי מלמעלה על אף אדם. כך חונכתי, כך היה אז, כך היום, וכך גם בעתיד בכל תפקיד שבו אהיה בעז”ה. מילותיו של דוד מלך ישראל מלוות אותי לאורך הדרך: “ה’ לא גבה לבי ולא רמו עיני ולא הלכתי בגדולות ובנפלאות ממני”.

נבחרתי לכנסת ישראל לפני כשלוש וחצי שנים. מאז, עשיתי הכל כדי לשרת אתכם נאמנה, בכל הכח, בלי להתנצל על מה שאנחנו, תוך כדי שאני משתמש בכל מה שלמדתי עד היום, בישיבה, באוניברסיטה ובחיים עצמם. כבן להורים מדהימים ומלאי השראה, כבכור ל-17 אחים ואחיות שאין כמוהם אוהבים ותומכים, כמי שגדל בפריפריה החברתית והגאוגרפית, כתושב עוטף עזה, ועם חברים יקרים ממושב של אנשי עמל ועשייה צנועים בדרום, זכיתי לקבל את ארגז הכלים הדרוש כדי להמשיך ולהיות עבורכם שליח ציבור נאמן.

אני לא שוכח מאיפה באתי, אני חלק בלתי נפרד מכם, מהחיים שלכם, ואני מתפלל כל יום שאמשיך לשרת אתכם נאמנה, בדרך מסורת ישראל סבא, בדרך הליכוד, בדרך המחנה הלאומי, בדרך המסירות והאהבה לתורה, לעם ולארץ ישראל. מייחל להיות הימין שאתם מחכים לו, הימין שאתם מקווים להגשים את החלום שלו – הימין שאתם רוצים!

הפריימריז בליכוד הם משימה קשה ומורכבת ואני צריך את עזרתכם. כל קול חשוב, כדי שאגיע בעזרת ה’ הכי גבוה שאפשר ברשימה. זה חשוב כדי שאוכל לפעול ולהשפיע למענכם, ביהדות, במשפט, בשמירה ובפיתוח של כל חלקי ארץ ישראל, בכלכלה, בחברה, בדאגה לחלשים ביותר, בהפיכת הפריפריה למרכז, ובהגשמת השקפת העולם היהודית, ציונית, ימנית של כולנו.

הימין שאתם רוצים!



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

נתניהו הודיע על כוונתו לשריין את שקלי, סילמן, משה סעדה ויוסי פוקס

מערכת ליכודניק

תוצאות בחירות בסניף הליכוד רמת גן למועצת העיר בחירות 2018

אריק זיו ויזר

כמה קל זה לפגוע בנאמנים, כמה קל להועיל לשמאלנים

הרויזיוניסט

אין מנוס מבחירות!

אריק זיו ויזר

מסורת קיש שלאחר העצמאות

עינר אביב

The leader who introduced Mizrahi Jews to the Israeli political arena

Eli Hazan
דילוג לתוכן