23.1 C
תל אביב
28 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ

השמאל ישמור על נתניהו מאוחדת

זה קורה לי לפני כל מערכת בחירות.
 
כידוע אינני מחסידיו של נתניהו ומעולם לא התלהבתי ממנהיגותו. אבל תמיד כבמטה קסם, דואג השמאלן התורן להפוך אותי לגדול הפעילים ולבכיר המושבעים שיעשו הכל לניצחון הליכוד בבחירות, בראשות נתניהו.
הפעם הייתה זו הודעה שקיבלתי מחבר וזו לשונה, לא נגעתי:
“תא”ל (מיל.) נחמיה דגן לא מחשב חישובים ופונה אל ראש הממשלה נפתלי בנט, בעקבות הראיון שנתן לדנה וייס מערוץ 12:
“למה בדיוק אתה מתכוון כשאתה אומר בתחילתה של האמירה: ״אין לפסול אף אחד מלהיות ראש ממשלה” …… ובסופה – שביבי לא מתאים להיות ראש ממשלה״?
ביבי הוא האסון הגדול ביותר שקרה לציונות מאז הקמת המדינה והוא האדם היחידי מאז 1948 עם הפוטנציאל והמוטיבציות הזרות שעלולות להרוס את המדינה. 
בינתיים הוא פורם כל תפר וחיבור שנעשו כאן בדם יזע ודמעות – וזאת כדי להתחמק מעונש, וכדי שימשיך ליהנות – הוא, אשתו ובנו – ממנעמי השלטון ולפי כתב האישום האשמות חמורות עוד יותר.
כל מי שמבין משהו במנהיגות רואה זאת. 
כל מי שישראל יקרה לו והיא או הוא לא כושפו במקסם השווא שהקוסם המוכשר הזה יודע להפיק, מבין זאת.
ועוד דבר אמרת… אמרת משהו על מלחמת אחים וכמה ימים קודם – אם אינני טועה, אולי אמר זאת מישהו כפרשנות על החלטתך לפזר את הכנסת  – על משפט שלמה.
אם יש מישהו שיביא מלחמת אחים זה ביבי וחבורתו. ואם נגיע לזה – אני מקווה שביבי יעלם מחיינו לפני – לא יהיה משפט שלמה.
תהיה מלחמת אחים ואז יש סיכוי שנדע מי הם אלה שמזה 74 שנים מגנים על המדינה הזו ומי בחבורת הפה הגדול והמעשים הקטנים והמכוערים שעקירת עצים והכאת ילדים ונשים הם מעשי גבורתם.
שבוע טוב. “
סוף ציטוט מאת תא”ל (תת-אלוף) שהוא תר”מ (תת-רמה).
וכשאני קורא את דברי ההבל ורעות הרוח של דגן זה, אני מבין כי לא תעזור כל ממשלת שינוי או ממשלת אחדות או ממשלת פיוס, כי הפיוס והשלום והשלווה הוא שפשוט ידירו אותנו מהמקום בו שולטים ומקבלים החלטות! תמיד נהיה כוחות האופל, אלו ש-74 שנה נמצאים מחוץ למחנה, אשכנזים כספרדים שמכים ילדים ועוקרים עצים. 
כך בדיוק הפליאו בנו המפאיניקים את מכותיהם וכולנו – ממקופחי פולניה וגרמניה ועד למקופחי מרוקו ותימן – התאחדנו כדי לשלוח הביתה את הפיגור הסוציאליסטי המרושע ולהביא את הקידמה לישראל.
אין להם תקנה ליפי נפש אלו, מקיבוצי הגליל העליון ועד מושבות הנגב. יש רק תרופה אחת מולם, תרופה שמחסלת את הוירוס ומבערת את הנגע. התרופה הזו היא פתק “מחל”, הפתק שבאורח פלא מעניק לנו את הכח להפוך את המדינה הזו למקום ליברלי, איכותי ומתקדם יותר ולהשאיר את האולד סקול של הסוציאליסטים ויפי הנפש במקומם הראוי – בספסלי האופוזיציה. 
אז אם חשבתי לעצמי שבבחירות הללו אשב בצד, אגיע לקלפי ואמלא את חובתי – הרי שכעת אין לי כל ספק. אני שוב מגויס, אני שוב אהיה שם בכל הכח, חדור אמונה להגן על מדינתי בפני אלו המבקשים להדיר אותי ממנה.
 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ליכודניק מרכין ראש עם פטירת ד״ר גבריאלה ברזין ז״ל

דניאל נחמיה

חברי מרכז הליכוד, אלו אתרי ההצבעה מחר לאישור הצעת ועדת חוקה במירוץ לכנסת

עינר אביב

סחף הבכירים מימינה אל הליכוד גובר

הרויזיוניסט

קובעים בסוכץ

עינר אביב

המרכז החליט : בחירות לועידה ב – 2020

עינר אביב

הגאווה של אמיר לגאווה בליכוד

עינר אביב
דילוג לתוכן