25.1 C
תל אביב
28 באפריל 2024
ליכודניק
כללי

הפוקדים החדשים יכריעו את הפריימריז

הפוקדים החדשים שיכריעו את הפריימריז הקרובים.

בשנים האחרונות הפוקדים הגדולים החלו לשנות את אופיים: אם בעבר הינו רגילים לראות ועדי עובדים שפוקדים לליכוד, היום התמונה משתנה קצת וסביר להניח שהדבר ישפיע מאוד על המערכה הקרובה.


אחת הדוגמאות לכך היא עו”ד נילי אהרון מירוחם. יו”ר סיעת הליכוד שגם התמודדה לראשות העיר בירוחם מטעם הליכוד. הקימה מחדש את סניף הליכוד ומ80 מתפקדים שהיו בסניף בשנת 2017, היום הסניף מונה כ800 מתפקדים. פי עשרה מתפקדים.

גם יוחנן נקטלוב מנכ”ל רשת גרעינים תורניים המקורב מאוד לחבר הכנסת דוד ביטן עשה מפקד גדול בבית שמש וירושלים. גם סגן ראש עיריית כסיפה חאלד אבו אגאג המזוהה עם מירי רגב עשה מפקד של כמה מאות בודדות באזורים הבדואים בנגב, דבר שלא היה בעבר.

קבוצת מלוכדים ביהודה ושומרון פקדה מאות ובהחלט בולט בהם הצעיר יהונתן טל שמתחזק את המפקד. המפקדים האלו שונים במהותם מהמפקדים שאנחנו מכירים, אם בעבר היו פוקדים ראשי ועדים שהמתפקדים שלהם פזורים בכל הארץ, היום הפוקדים האלו ממוקמים במקום אחד ובעצם יכולים לשנות את התמונה כולה במערכה הקרובה שהולכת להיות קשה במיוחד. מפקדים של ראשי סניפים, ופוקדים גדולים בתוך הישובים ישנו את התמונה בפריימריז הקרובים ובוודאי ישנו גם את מאזן הכוחות אם תתקיים ועידה.

עו״ד נילי אהרון בהפגנת פעילי סניף הליכוד בירוחם
יוחנן נקטלוב, מנכ״ל רשת גרעינים תורניים
מפעילויות סניף הליכוד בירוחם, ביקור רה״מ נתניהו בעיר
מפעילויות סניף הליכוד בירוחם, ביקור רה״מ נתניהו בעיר



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בית הדין דחה את העתירה של איוב קרא

מערכת ליכודניק

פירוט עסקים מותרים ואסורים בזמן הסגר

הרויזיוניסט

יום גורלי למשבצת העולים: האם פלוסקוב ויברקן יוכלו להתמודד שוב?

מערכת ליכודניק

אוחנה לאיילה חסון: גנץ לא יהיה ראש ממשלה

מערכת ליכודניק

אמסלם : “פוליגרף חובה לקציני משטרה”

אריק זיו ויזר

לא עת שחוק היא

רועי אזולאי
דילוג לתוכן