20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
באנר ראשי בארץ

המרכז החליט : בחירות לועידה ב – 2020

חברי מרכז הליכוד אישרו את הצעתם של יו״ר התנועה רה״מ בנימין נתניהו ויו״ר מרכז הליכוד שר העבודה והרווחה חיים כץ; בחירות לוועידת הליכוד החמישית ולמועצות הסניפים יערכו בשנת 2020
שר העבודה והרווחה ויו״ר מרכז הליכוד חיים כץ כינס הערב ( 21/5/17) את חברי מרכז הליכוד, בעקבות דרישת בית הדין של התנועה להכרעה בסוגיית מועד הבחירות לועידת מרכז הליכוד החמישית ולמועצות הסניפים. כאמור הצעתם של רה״מ בנימין נתניהו והשר חיים כץ אומצה ולפיה הבחירות למרכז יערכו לאחר הבחירות הכלליות לכנסת. עוד הוחלט כי במידה והבחירות לכנסת ה- 21 לא יערכו בשנת 2019 הבחירות למרכז יערכו בדצמבר באותה שנה.

שר העבודה והרווחה ויו״ר מרכז הליכוד חיים כץ:
״ בזמן שמפלגות אחרות עסוקות בבחירות אנחנו מתרכזים בעשייה. הבטחנו שנחזק את המרכז וכך אנחנו עושים, בבחירות הקרובות חברי המרכז הם אלו שיבחרו את נציגי המחוזות ובתקופה הקרובה נוביל לשינויים בחוקה שיאפשרו ליו״ר המרכז לכנסו שלוש פעמים בשנה״.

כמו כן, השר חיים כץ הודיע כי ב- 18/6/17 תערך ישיבת מרכז נוספת כשעל סדר היום מצב הנכים והקשישים ושינויי חוקה של התנועה. זאת בנוסף לבקשה שהוגשה ליו״ר המרכז לפני מספר ימים לכנס מרכז לדיון אידיאולוגי, דרישה שהועברה למנכ״ל הליכוד.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אונסק"ו והאנטישמיות

עינר אביב

חרד לליכוד

איציק דדוש

משדלת עם ח"כים בבקעת הירדן

מערכת ליכודניק

בחזרה למפלגה הרפובליקנית הישראלית

אריק זיו ויזר

אלי ורד חזן מסכם את מהפכת קשרי החוץ של נתניהו

אלי ורד חזן

גילה אל תגידי.

תומר רוזנטל
דילוג לתוכן