22.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

השדולה הראשונה בכנסת ה-18 – לקידום התחבורה הציבורית

הכנסת החדשה מתחילה לעבוד: זמן קצר לאחר כינונה של הכנסת ה-18 הוקמה במשכן השדולה הראשונה – אשר תפעל לקידום התחבורה הציבורית בישראל. השדולה, בראשה יעמוד ח”כ יריב לוין (ליכוד), תוביל מהלכי חקיקה ותפעל מול משרדי הממשלה, על מנת להבטיח הקצאת משאבים ומתן עדיפות של ממש לתחבורה הציבורית. מדובר בין היתר בשירותי הרכבת, האוטובוסים, המוניות ומוניות השירות.

המטרה היא לגרום, באמצעות שיפור התחבורה הציבורית, לירידה במספר תאונות הדרכים, להפחתת זיהום האוויר ואף לצמצום פערים בחברה.

ח”כ לוין: “המעבר לשימוש מוגבר בתחבורה ציבורית עשוי לצמצם את תאונות הדרכים, וכן את מפגעי הזיהום והרעש הנובעים מהשימוש הנרחב בכלי רכב פרטיים, ובכך יתרום תרומה של ממש לשיפור איכות האוויר והסביבה”.

לוין הוסיף: “תחבורה ציבורית נגישה, זמינה, זולה ויעילה היא המפתח למהפך כלכלי של ממש. התחבורה הציבורית היא מצרך יסוד עבור האוכלוסיות המוחלשות, אשר תלויות לחלוטין בשירות זה. שיפור השירות יפתח בפני אותו ציבור אפשרויות תעסוקה חדשות במרחב גיאוגרפי גדול יותר, ויביא לצמצום הפערים בחברה”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מדוע השר דרעי לצדו של המבוקש עזמי בשארה?

אריאל אילוז

הזדמנות לשינוי שיטת המִמשל

אלי חזן

פייגלין עם לפיד – טייק אחד

אלי חזן

נס תשעה באב

אריק זיו ויזר

כרמל שאמה:”תיקון חוק –בחירות למוסדות לשכת עורכי הדין” עברה היום בקריאה טרומית

אריק זיו ויזר

תרעומת של ח”כים על נציגי הליכוד בועדת שרים לחקיקה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן