28.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

מדוע השר דרעי לצדו של המבוקש עזמי בשארה?

חברת הכנסת ד”ר ענת ברקו פנתה לשר הפנים אריה דרעי בבקשה לשלול את אזרחותו של חבר הכנסת לשעבר המבוקש בעוון שיתוף פעולה עם חיזבאללה עזמי בשארה, אך השר מתנגד

 

 

חברת הכנסת ברקו: “אך מדוע לכל הרוחות הוא עדיין אזרח ישראלי?!”

מספר פניות נעשו בנושא גם לשר הפנים הקודם וכעת לשר הפנים הנוכחי אריה דרעי, אך עד היום לא נענו. מצביע ש”ס אמר למערכת ליכודניק: “אחרי שפחד ליישם מדיניות כשהיה שר כלכלה בנושא מתווה הגז חשבתי שזה מתוך עקרון, אבל כעת כשדרעי מתנגד לפעול גם כשהוא הוא משמש שר פנים אינני בטוח מה עומד מאחורי ההחלטה המוזרה הזאת. חיזבאללה ארגון טרור וכתושב צפון אני לא חושב שבפעם הבאה אצביע למי שמתנגד לשלול אזרחות מחבר כנסת שעזר לחיזבאללה”

 

בתוך כך חברת הכנסת ענת ברקו מהליכוד פנתה לאזרחים וביקשה מהם לשאול את השר דרעי מדוע הוא מתנגד לשלול את האזרחות ממי שמבוקש ע”י שירותי הביטחון בישראל.
“העובדה שהוא עדיין נושא אזרחות ישראלית מהווה פגיעה חמורה בכבודה של המדינה שהעניקה לו אזרחות זו” הוסיפה ח”כ ברקו וסיימה את דבריה בקריאה ישירה לשר הפנים: “השר אריה דרעי, שלול את אזרחותו של בשארה! אם אתה מתנגד לצעד הזה – אז תן לפחות לציבור הסבר מדוע אתה סבור שאין לעשות זאת”.

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יעוגנו בחוק מסקנות ועדת החקירה הממלכתית לטיפול במפוני גוש קטיף

אריק זיו ויזר

ריבלין: מוטרד מהכרסום לגבי ירושלים

אריק זיו ויזר

לא רק פוליטקאי גם ספורטאי

אריק זיו ויזר

מהשאול ועד כאן – נאומו של יו”ר הכנסת בערב יום העצמאות

אלי חזן

נפטר סגן יו”ר הכנסת לשעבר גדעון גדות

אלי חזן

ה”ח של ח”כ משה כחלון על הסדרת נושא ההלוואות החוץ בנקאיות

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן