22.1 C
תל אביב
1 במאי 2024
ליכודניק
באנר ראשי ליכוד בתפוצות

הרב השגריר ודוד המלך

אורח מפתיע באו״ם: הרב יגאל כהן נפגש עם גלעד ארדן וברכו: ״נלחם את מלחמות ישראל בחזית הדפלומטית כדוד מול גוליית״

הרב הנודע יגאל כהן שב ממרתון שיעורים ושיחות חיזוק לקהילות היהודיות בארצות הברית. אלפים השתתפו בשיעורים שהתקיימו בקולורדו, הוואי, לוס אנג’לס וניו יורק. בנוסף ערך הרב כהן ביקור מיוחד באוהל הרבי מליובאוויטש ונועד עם ראש משלחת ישראל לאו”ם גלעד ארדן.

מסע חיזוק מיוחד לקהילות היהודיות בחו”ל. הגאון הרב יגאל כהן ראש מוסדות “יביע אומר” חזר אמש לישראל בתום מסע חיזוק מיוחד לקהילות היהודיות בארצות הברית שהחל בקולורדו, הונולולו שבמדינת הוואי ומשם ללוס אנג’לס, בה מסר מספר שיעורים ברחבי העיר ואף קיים סמינר בשיתוף עם ארגון “אש התורה”. התחנה האחרונה במסע הייתה ניו יורק, שם מסר הרב מספר שיעורים בהשתתפות קהל רב בקהילות היהודיות בעיר וכן ערך ביקור מיוחד באוהל הרבי מליובאוויטש במהלכו נועד עם משלחת חסידי חב”ד והביע בפניהם את הערכתו העצומה למפעלו האדיר של הרבי להפצת אור היהדות ואהבת ישראל בכל רחבי העולם.

בנוסף נועד הרב עם ראש משלחת ישראל לאו”ם, השר לשעבר גלעד ארדן ושוחח עימו על האתגרים הדיפלומטיים והמלחמה היומיומית מול מפעל השקרים של ארגוני ה-BDS והמדינות העוינות לישראל. “פעילותו האדירה והענפה של הרב בישראל וברחבי העולם לחיבור ערכי היהדות והמסורת ליהודים רבים ברחבי העולם, מחזקת את מדינת ישראל ועם ישראל”, אמר השגריר לרב שברכו: “זוהי עבודת קודש להילחם מול כל העולם למען עם ישראל. אני מאחל לך שתמשיך להילחם את מלחמות ישראל כמו דוד מול גוליית בבחינת מעטים מול רבים אך הקדוש ברוך הוא מסייע לנצח”.

הרב יגאל כהן מחשובי הרבנים בישראל מוסר מדי שבוע שיעורי תורה רבים ברחבי הארץ הזוכים להשתתפות קהל רב ומשודרים ברשתות החברתיות ליהודים בכל רחבי העולם. הרב שהינו גם בעל כושר לדיינות (“ידין ידין”) ובעל כושר לרבנות (“יורה יורה”) מטעם הרבנות הראשית לישראל, ידוע בשיעוריו הנאמרים בשפה ברורה ומותאמת גם לקהלים מסורתיים. לצד זאת מוסר הרב מדי שבוע את שיעורו השבועי בהלכה לבני התורה בהיכל הכולל “יביע אומר” שבנשיאותו בו משתתפים אברכים רבים.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

שוב, סטנדרט כפול

עדי וקנין

לאן אתה לוקח אותנו?”: השיחה הקשה בין דרעי לנתניהו והסדקים בבלוק הימין

מי הכוכבים של חוברת ליכודניק לשנה החדשה?

ליכודניק

מבנציון ועד בנימין – לא קם כנתניהו

אריק זיו

פערי שכר ופערי מחיה

ד"ר אביגדור הדר

דיכטר עם נתניהו

עינר אביב
דילוג לתוכן