20.1 C
תל אביב
27 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

“הפשיזים כן יעבור”

יש קו שפוי באנגליה, זועבי לאן, הבניה מחדש של לשכת נתניהו,נילה טובה על ליברמן,חלוץ הבורסה

בסוף שנות השבעים, שנות המחאה העליזות בהשראת המאבק לזכויות האזרח של השחורים בארצות הברית, יצאו חברי תנועת “בני הכפר”, שלום עכשיו” וחברים אחרים בשמאל הישראלי בסיסמא “הפשיזם לא יעבור”.
עכשיו שוב חוזר הניגון העתיק רק שלמרבה הפליאה הוא מכוון נגד הימין הליבראלי. באנגליה קם לו ארגון פטריוטי שמרני בשם ” הארגון להגנת אנגליה” והוא מסומן כארגון ימני פשיסטי. לא פחות ולא יותר. צריך להבין את ההקשר על מנת להבין לקלוט עד כמה אלו המכנים את הארגון הזה פשיסטי הם הזויים, מנותקים מהמציאות  ובשפת העם : “חיים בסרט”.
קצת רקע : הארגון הוקם כתנועת מחאה בעקבות המקרה הבא : גורמים אסלאמיים רדיקלים קיבלו את הלוחמים הבריטים שחזרו מעיראק בשמות גנאי. המחאה החלה כמחאה מקומית שהתפשטה בכל רחבי אנגליה והפכה לתנועה עממית של אנגלים כנגד המוסלמים הרדיקלים באנגליה. חובה לציין כי תנועה  תופעה היא חלק מתופעה שמתרחבת בעולם ולפיה רואים בישראל כשותף לאויב המשותף והוא האסלאם הרדיקלי.
הליכוד ומדינת ישראל צריכים לברך על התופעה שבה אירופה מתעוררת ומציבה בפני שונאיה מחסומים דמוקרטיים. כבר תקופה ארוכה נתפסת תופעת השתלטות המוסלמים על אירופה כתופעה בלתי הפיכה.  אולי התנועה הנוכחית תשמש השראה לתנועות נוספות.  
בישראל אנו כבר מכירים את התהליך. הרי מעולם לא הייתה פלסטין אך בתחילת המאה הקודמת הגיעו החורנים לארץ ישראל שהייתה תחת שלטון טורקי. הם המשיכו והגיעו גם בתקופת השלטון הבריטי.
יש לזכור כי בארץ היו מקומות בהם נספרו יותר נוצרים מאשר מוסלמים. הרי ירושלים,נצרת וגם בית לחם היו אבן שואבת לנוצרים מבחינה של אמונה, אך האסלאם הרדיקלי דחק את הנוצרים  מכל מקום. כך למשל בבית לחם הנוצרים הפכו להיות מיעוט נרדף וכך בנצרת כשהנוצרים מתמעטים כאשר החזית האסלאמית דוחקת אותם.
המאבק נגד האסלאם הרדיקלי בעולם המערבי הוא מאבק משותף. הוא איננו מאבק של  הפאשיזם בלבד ולא של הימין הרדיקלי בלבד. זהו מאבק אמיתי להצלת העולם החופשי מציפורני מנהיגים כמו ארדואן, אחמאניגאד, נסראללה ובן לאדן. מנהיגי הבבואה של הנאציזם המודרני.
העולם המערבי שוחר שלום ודמוקרטי מול העולם האסלאמי שרודף מלחמות. דרכם היא דרך של רצח וטרור ולכן טוב שמתחילים להבין זאת באנגליה, הולנד, צרפת, אוסטריה ובמקומות אחרים.
החופש והדמוקרטיה ינצחו את האסלאם הרדיקלי המשתמש בדמוקרטיה על מנת לנסות הכחיד אותה.
זה לא פאשיזם. זאת המלחמה על החופש והדמוקרטיה.

זועבי
מי לא זוכר כיצד עמדה זועבי מעל מליאת הכנסת וטענה כי היא לא ראתה התארגנות של טרוריסטים שחיכו ורצו להרוג את החיילים הישראלים.
השבוע נראה סרטון של חנין ששעל פיו ברור שהייתה עדה לכך כי הטורקים עומדים להפוך את המשט למשט של רצח ולא למשט שלום. יתר על כן, היא כחברת כנסת הפריעה ללוחמים הישראלים במילוי תפקידם ואפילו סיכנה את חיי הלוחמים. אנו צריכים לומר : “די, מספיק! חנין זועבי צריכה להיות מורחקת מהכנסת, אולי אנחנו צריכים גם לשלוח אותה שתצטרף למנהיג שלה בשארה המרגל.

לשכת נתניהו
בעקבות הפרסומים האחרונים בליכודניק ובגלובס מתברר כי הוחלט ששלום לא יקודם לתפקיד המנכ”ל. גורם המקורב לנתניהו אמר כי “שלום לא יקודם, במקרה הטוב שלום יעבור לתפקיד באחת מהחברות הממשלתיות”.
מה שברור הוא כי עד סיום השנה האזרחית עומדים לחול שינויים מרחיקי לכת. בסביבת נתניהו כבר החלו לחפש מועמדים לתפקידים הבאים : ראש צוות הסברה במקום ניר חפץ, מנהל לשכה, ראש צוות המשרד ויועץ פוליטי.
בכל מקרה כנראה הוחלט כי הצוות שיוחלף יהיה בתאום עם מי שיוחלט שיעמוד בראש הצוות של לשכת ראש הממשלה. המטרה שמי שיעמוד בראש הצוות יקלוט את הלשכה החדשה של נתניהו.
אין ספק כי במידה והמהלך יתבצע כך יבוא סדר חדש ונכון ללשכת ראש הממשלה.

ליברמן
האזרח הישראלי רפאל חדד שנעצר בלוב שוחרר במהלך שקט של שר החוץ.
לאחר שהנשמות הטובות בישראל מצביעים על ליברמן הנורא מתברר כי ליברמן יודע את העבודה. אולי אם לא היו מתייחסים לליברמן עם סטיגמות של הדוב הרוסי, אלא מתייחסים ליכולות שלו היינו עדים לכך שהרבה מהתהליכים המדיניים היו מגיעים למקום יותר טוב.
אולי צריך לתת לליברמן את הטיפול בהחזרת גלעד שליט וליברמן ימצא את הפתרון.

חלוץ הבורסה
השבוע מצטרף דן חלוץ לקדימה. בטלביזיה הוא דיבר על “אחריות”. מעניין האם חלוץ מסתמך על הזיכרון הקצר של הציבור? כאשר נשלחו החיילים למלחמה הוא דאג לתיק ההשקעות שלו. מלחמת לבנון השנייה תיזכר כמלחמה בה צבא יוצא לא מוכן לקרב ולא למלחמה, אין אוכל וציוד. ברור כי יום אחרי היה צריך חלוץ לשים את המפתחות וללכת אבל הוא בחר לפרוש רק לאחר מסקנות הועדה.
בכל מקום בעולם הנפל לא היה קם אך בישראל ממחזרים הכל, במיוחד שחצנים שנכשלו במבחן הכי חשוב : ניהול מלחמה. אז אולי חלוץ יודע להטיס מטוס ואולי הוא יודע למכור מכוניות אך להחזיר אותו היום להנהגה זהו טרוף הדעת.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מי נאמן לנתניהו : אמסלם או חיים כץ?

אריק זיו ויזר

מי שלא רצה אותו מפכ”ל יקבל אותו שר המשטרה

אריק זיו ויזר

מי הרעיל את אובמה

אריק זיו ויזר

היטלר אשם וגם המופתי

אריק זיו ויזר

הדורון של האוצר רע לעם

שלושת הליכודניקים המובילים

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן