29.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ

“נהניתי, אמנם אין הסכמה מדינית, אך זו ארץ ישראל”.

כך כתב ח”כ איתן כבל בספר המבקרים של יקב “טורא” ברחלים

חבר הכנסת איתן כבל (עבודה) סייר ביום רביעי בשומרון יחד עם ח”כ זבולון אורלב (הבית היהודי) וראש מועצת שומרון גרשון מסיקה.

כזכור, אפילו חבר הכנסת כבל, הנחשב לאחד מחברי הכנסת הלא אוהדים של ההתיישבות בלשון המעטה, לא יכול היה להשאר אדיש למראה עיניו, ולאחר שביקר בגני ילדים ומעונות בישובים והזדעזע מחוסר תנאים מתאימים בחלקם עקב מניעת בניית מוסדות חינוך ע”י שר הבטחון והתבטא בחריפות כנגד שר הבטחון אהוד ברק מהםוגע ב”מרקם החיים”של ההתיישבות. 

במהלך הסיור ברחבי המועצה האזורית שומרון, ביקר ח”כ כבל גם בישוב רחלים ונפגש עם תושבי הישוב שהתכנה “מאחז” מאז דו”ח טליה ששון ביקב הבוטיק המקומי “יקב טורא”, אשר התפרסם בשנים האחרונות במדליות הרבות בהן זכו היינות המיוצרים בו בתחרויות יוקרתיות, ישראליות ובינלאומיות.

כבל ומארחיו, בהם בעלי היקב ורד וארז בן סעדון, ראש המועצה גרשון מסיקה, ח”כ זבולון אורלב, יו”ר מזכירות הישוב יוסי מרגלית ויו”ר מועצת יש”ע דני דיין, טעמו מיינות היקב שענביהם גדלים בכרמי הר ברכה, וקיימו שיחה נעימה על החקלאות בשומרון ועל חלקאות היין הפורחת בשנים אחרונות באזור. 

בסיום השיחה חתם ח”כ איתן כבל את שמו בספר המבקרים של היקבואף הוסיף ברכה אישית מרגשת:

“ביקרתי בישוברחלים ונהניתי מהתצפית. כאב לי לראות את גני הילדים המוזנחים ואשתדל לפעול למען הילדים!!
קינחתי ביקב שהמרלו והקברנה סוביניון שבו מעולים.
אמנם אין הסכמה מדינית וזו בלשון המעטה אבל זו ארץ ישראל!!!
איתן כבל”

כבל, שסייר לאורך היום ברחבי המועצה האזורית שומרון וביקר בישוב ובאזור התעשיה ברקן, בברוכין, ברחלים, באיתמר ובחוות גבעות עולם, סיפר למארחיו כי זו הפעם הראשונה שחצה את הירוק שלא במסגרת מילואים.

לאורך הביקור הזדעזע מהפגיעה ב”מרקם החיים של ההתיידבות” כדבריו ואף אמרבין השאר לכלי התקשורת:

“ביקרתי היום בברוכין ורחלים ואינני יכול שלא לראות את התנאים שבהם נשלחים הילדים לגנים, מדובר בתנאים לא אנושיים ואינני יכול לקבל זאת. אף אחד לא היה מרשה שילדיו יישלחו ללמוד בתנאים כאלה. אפילו שאני אדם המוגדר כאיש שמאל אאבק על כך שבני אדם באשר הם יחיו בתנאים מעל המינימום ואני בעד שיינתנו התנאים הטובים ביותר לילדים. כל עוד יושבים אנשים במקומות הללו, מדינת ישראל לא יכולה להימנע מלשמור על מרקם חייהם”. הוא ציין כי במידת הצורך יתמוך בהבאת קראוונים לישובים על מנת שישמשו ככיתות לימוד וגני ילדים.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

דיקסי זו לא מסעדת יוקרה בתל אביב

אלי חזן

מאוחדים נעמוד: אבות שכולים מובילים את הדרך בקידום אחדות בעם

אריק זיו ויזר

ליברמן בעקבות סער

אריק זיו ויזר

מנהיגי הליכודניקים החדשים מודים שהם לא מצביעים ליכוד

אריק זיו ויזר

מתעניינים במזרח התיכון? למכון ז’בוטינסקי הדרך לסייע לכם להבין

אריק זיו ויזר

הזמנה לסדנה פוליטית

עינר אביב
דילוג לתוכן