24.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
אלי חזן

הסמח”ט: הרשעה מהירה מדי

אלי חזן מסביר מה בין סא”ל שלום אייזנר ל – 1984 של ג’ורג’ אורוול ומה בין הטחת נשק ל”שיחדש”

 

 

באוקטובר 2010 רעשה הארץ לאחר שילד ערבי ממזרח ירושלים הועף באוויר על ידי נהג ישראלי שפגע בו במכוניתו. כולם צעקו ודיברו על אלימות בלתי נסבלת כלפי ערבים – ולאחר מכן העלו פרטים נוספים, והתברר כי נהג המכונית היה ממנהיגי ההיאחזות היהודית במזרח ירושלים. הרוחות סערו עוד יותר.

אורך הסרט, יש להדגיש, לא יותר מ-25 שניות. אבל זה הספיק. הקריאות הנחרצות להעמיד לדין את הנהג הדורס חצו מחנות.

ואולם לאחר כמה ימים התפרסם סרט האירוע במלואו: ואז, או אז, התברר כי זה היה מארב מתוכנן שאורגן מראש על ידי תועמלנים פלשתינים שרצו להשמיץ את ישראל. בסרט המלא ראו כיצד בוימה התקרית מראש, כלומר הפלשתינים ציפו שאבנים שיושלכו על נהגים ישראלים יגרמו לאחדים מהם, באופן טבעי, להגיב מתוך הגנה עצמית. בסרט המלא נראו צלמים שהוכנו לתקרית והמתינו באזור כדי להשיג את התמונה הפרובוקטיבית ביותר. מיותר לציין שגם לאחר המקרה הזה נעדר מהשיח, בארץ וברחבי העולם, השימוש הציני שעושים פלשתינים בילדים שאינם בוגרים כדי להבין את מעשיהם.

 

להמשך המאמר המקורי לחצו כאן



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

צעד קטן להשכלה, צעד גדול למקיים הבטחה

אריק זיו ויזר

כתבי ז’בוטינסקי המחודשים

אלי חזן

לרבי השמאלני מותר ?

אלי חזן

הליידי שלא ביצעה פניית פרסה

אלי חזן

פורסם במגזין המודפס בשירות החוץ של הליכוד/אלי חזן

אריק זיו ויזר

החוק לפגיעה בקוראים

אלי חזן
דילוג לתוכן