24.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
אלי חזן

לרבי השמאלני מותר ?

תמונה שפורסמה היום בפייסבוק יכולה ללמד הרבה על השיח הפוליטי המורכב בישראל. אלי חזן חושב בעקבות כך שהשמאל הישראלי לא רק בדרך לאבדון פוליטי אלא בעיקר בדרך לאבדון ערכי

האם ביבי = חומייני = היטלר = סטלין?

איליין מהרשק, או משהו כזה, הוא פעיל בפייסבוק ועל פי מקורות מסוימים הוא ממניעי האשליה הקרויה “המחאה החברתית”. אינני יודע מי הוא או מה הוא אבל אני יודע דבר אחד : היום הוא פרסם תמונה שממנה ניתן ללמוד הרבה על השמאל הישראלי.

לגופו של עניין. השבוע פורסמה כמעט בכל מקום תמונתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו על שער מגזין היוקרה TIME. יותר מכך, ליד תמונתו המעובדת נרשם הכיתוב KING BIBI (המלך ביבי). כמובן שעל פי העולם הפוליטי והתקשורתי בישראל אשר בנקל ניתן להגדירו כעולם דיכוטומי, תומכי נתניהו התמוגגו בעוד מתנגדיו, אם נגדיר זאת בעדינות, לא שמחו על העניין ואף חשו צביטה קטנה בלב. שהרי, לבני שלהם בחוץ.

 

והנה מר מהרשק הנכבד מעלה היום לכרטיס הפייסבוק שלו קולז’ שבו נראית תמונתו של נתניהו בטיים ליד תמונתם של היטלר, סטלין, חומייני והשאלה האם אלוהים מת? באותו מגזין. מתחת לקולז’ כותב מר מהרשק THE SOCIAL CLUB (המועדון החברתי).

מבט בתמונה לא מותיר מקום אפילו לספק קטן. הקונוטציה והאסוצאציה שמבקש מהרשק להעלות היא שנתניהו נמצא בחברה טובה של דיקטטורים. בהקשר הזה יש לומר מספר דברים :

ראשית, בעיני, התמונת הראויות לשים ליד נתניהו הן תמונותיהם של רייגן, תאצ’ר וצ’רצ’יל. זה המועדון החברתי הטבעי שלו. מדוע ? משום שהמשותף לכולם הוא שהם מנהיגים שמרניים והם מנהיגים שהצליחו לנצח אימפריות רשע למרות שנאלצו בתוך מדינותיהם להיאבק מול האווילות של שמאל ליברלי שהכניס שוב ושוב מקלות בגלגלי המאבק ברשע. בזמן צ’רצ’יל כנגד גרמניה ההיטלראית ובזמן תאצ’ר ורייגן כנגד ברית המועצות. יבואו הציניקנים וישאלו איזה רשע ניצח נתניהו ? התשובה המיידית שלנו תהיה : הרשע של יאסר ערפאת והחמאס.

ושאני לא אשכח עוד משהו : צ’רצ’יל תיעב את הסוציאליזם. רייגן ותאצ’ר פוררו אותו בארצות הברית ובאנגליה ונתניהו מעך אותו בישראל. תשאלו את עמיר פרץ.

זה בסדר. השמאל לא יודה בזה. הוא יגיד שנתניהו טרפד את השלום. נו מילא.

 

מה שמעניין אותי הוא מה יקרה אם אעלה תמונת של ראש הממשלה יצחק רבין ליד המנהיגים הנלוזים הללו? אולי אשים שם את פרס ? או את בן גוריון ? או אולי שלי יחימוביץ’? בעצם, את דפני ליף.

אני יכול להרגיע את חבריי בשמאל. אינני חושב לשנייה שמישהו מהמכותבים לעיל צריך להיות ליד רוצחי ההמונים הללו. מה שכן, אם הייתי מעלה תמונות שכאלו היו טוענים שאני מסית לרצח. כאשר השמאל עושה זאת הרי שזה לגיטימי ?

 שהרי ההיסטוריה הישראלית הקצרה מוכיחה שהשמאל מבקש להחיל בארץ חוקים וכללים שהוא עצמו לא עומד בהם.

עכשיו נראה מי מאנשי שמאל יבואו ויוקיעו את הדבר המשוקץ הזה.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הדמיון המזרחי של שטרנהל

אלי חזן

זיכרון מתוק: משלוח מנות לחייל

אלי חזן

ההשלמה האינטלקטואלית לליכוד – אלי חזן

אריק זיו ויזר

להציב קו אדום – תפקיד התקשורת

אלי חזן

האתגר: לעקר את דו”ח שאבס מאמינות

אלי חזן

זן נדיר בצפון השומרון

אלי חזן
דילוג לתוכן