24.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
כללי

הכר את המועמד: דוידי הרמלין מתמודד במחוזות

דוידי הרמלין הקים ומשמש עד היום כמנכ”ל המרכז הבינלאומי לדיפלומטיה ציבורית ולהסברה ישראלית, המפעיל את המכון להכשרת סוכני הסברה ישראלים ובו מסלול יוקרתי להכשרת סוכני-הסברה כמו כן תכנית “אכסדרה לשלטון ומשילות”. כיום מונה המרכז תחת ניהולו של הרמלין עשרות רבות של מרצים; מבין בוגרי המרכז, מאות מעצבי מדיניות ודעת קהל מחו”ל אשר ביקרו בארץ במסגרת פעילות המרכז.

מעבר להשכלתו המשפטית, דוידי הוא בוגר לימודי סוגיות ביטחון בינ”ל – תכנית הדגל של מחלקת המדינה בארה”ב עבור מנהיגים מן העולם, אליה זומן ע”י השגריר האמריקאי בישראל. בעבר עמד בראש המשלחת הישראלית לדרום קוריאה מטעם משרדי החינוך והחוץ. כמו כן, שימש כחבר בצוות החשיבה התלת-מדינתי לקידום יחסי ישראל-גרמניה. בנוסף השתתף במשלחת הסוכנות היהודית לסנט פטרסבורג ברוסיה. כמו כן, ניהל מסעי-הרצות הסברה “מחוף לחוף” בין קהילות יהודיות באמריקה בשנה החולפת היה אורח של ממשלת רוסיה במשך שלושה שבועות במהלך הבחירות לפרלמנט.

הרמלין שימש כראש המטה והיועץ המקצועי הבכיר במשרד הקליטה והעלייה; ועד לאחרונה שימש כיועצו של השר לביטחון פנים חה”כ אמיר אוחנה. בראשית כהונת הכנסת הנוכחית סייע כראש המטה של חה”כ גלית דיסטל-אטבריאן.

הרמלין טרם הכריז באיזה משבצת יתמודד אולם הודיע כי הוא יתמודד במחוזות וצפוי להכריז בימים הקרובים היכן בדיוק.

תמונה: באדיבות דוידי הרמלין.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

צדק עכשיו

אלי חזן

עו״ד טלי גוטליב: ״מניאכ״ זה דוקו מעודן

מערכת ליכודניק

הליכודניקים נהרו לחתונה של קארין נוריאלי

אריאל אילוז

התקציב עבר – האופוזיציה הובכה כאשר הצביעה בטעות בעדו

אריאל אילוז

ברמת גן לא יהיו מצנחי זהב

אריק זיו ויזר

“דילמת הצעיר”: זה הזמן לתת כתף ולחזור לעבודה

הרויזיוניסט
דילוג לתוכן