21.1 C
תל אביב
27 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

המטה הצרפתי ערך כנס לעולים החדשים מצרפת

בכנס שנערך אתמול על ידי המטה הצרפתי לעולים החדשים נכחו השר גלעד ארדן, חברי הכנסת גילה גמליאל ואופיר אקוניס, יו”ר צעירי הליכוד דוד שאין והנציגים חדשים ברשימה: נאווה בוקר, שרן השכל, אמיר אוחנה ואמיר וייטמן


 

אמש נערך כנס לטובת העולים החדשים מצרפת. בכנס שהתקיים בתל אביב ונערך על ידי המטה הצרפתי בליכוד הגיעו עשרות רבות לתמוך ולעודד. המטה הצרפתי שהוקם על ידי ניקו גוולב והלן מזוז לפני מספר שבועות, פועל בקרב היהודים הצרפתיים ועושה נפשות לתנועת הליכוד.


שר הפנים גלעד ארדן שנאם באירוע הדגיש כי הבחירות הקרובות הם בין אנשי שמאל מובהקים וממש לא ציוניים, לבין רשימה בראשות ראש הממשלה בנימין נתניהו, שמייצגת נאמנה את הזהות היהודית והישראלית של עם ישראל. אחריו דיברו חברת הכנסת גילה גמליאל וסגן השר אופיר אקוניס שבירכו על פעילות המטה והתפעלו מהציונות שמגלה הקהילה הצרפתית בעצם עלייתה לארץ. יו”ר הצעירים דוד שאין שנכח אף הוא בכנס, דיבר על הנושא המדיני אותו מוביל הליכוד ואשר בניגוד למחנה הציוני אינו שש לבצע וויתורים מדיניים.


בכנס נכחו גם נציגים חדשים ובולטים ברשימת הליכוד. נאוה בוקר(25), שרן השכל(31), אמיר אוחנה(32) ואמיר וייטמן(39). שרן השכל, דוברת הצרפתית דיברה באריכות על חובתנו כיהודים לדאוג לאחינו שבגולה. השכל שיתפה את המשתתפים בסיפור עם ניחוח אנטישמי אותו חוותה כילדה יהודיה בצרפת ויצאה בקריאה ברורה “להוות בית לאומי לכל העם היהודי, זאת בכדי שיהודים יחיו בביתם ללא פחד”


אמיר אוחנה, נציג הליכוד במחוז תל אביב, אמר כי “הליכוד היא התנועה היחידה בה יש מתיישבים לצד תל אביבים. חילונים לצד דתיים, חרדים ואפילו ערבים. בליכוד יש גם הומואים, לסביות וסטרייטים, כי יש מקום לכולם. הפלורליזם האמיתי נמצא בליכוד” אמר אוחנה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בחירות בליכוד – ניצחון האחדות

אריק זיו ויזר

צדוק כהן:אם נתניהו רוצה 2 מדינות שיקים קדימה חדשה

אריק זיו ויזר

תוצאות בחירות בסניף הליכוד כרמיאל למועצת העיר בחירות 2018

אריק זיו ויזר

אמנים מחרימים – עימות תרבותי בפתח

אריק זיו ויזר

סבו סקר טוען הליכוד מפלגה גזענית

אריק זיו ויזר

קמה שדולת הליכוד לקידום החינוך

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן