18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

בחירות בליכוד – ניצחון האחדות

ביום שלישי קיימה תנועת הליכוד בחירות בכל הארץ לבחירת יו”ר התנועה ומועמדה לראשות הממשלה וכן בחירות פנימיות לבחירת חברי המרכז ומועצות הסניפים.
בסניף כפר סבא התקיימו הבחירות ועברו בשקט מופתי ובעיקר בהסכמה רבתי.
חברי הסניף השכילו להגיע להסכמה טרם הבחירות לרשימת 28 חברי המרכז וכן 45 חברי מועצת הסניף.
יו”ר התנועה נתניהו קיבל בסניף כפר סבא 83 אחוזים מכלל הקולות ע”פ הפרוט: נתניהו – 320, פייגלין-67, נמנע-10, פסולים-9 מתוך כ-850 בעלי זכות הבחירה.
יש לציין שכיום מונה סניף הליכוד כ – 1000 מתפקדים ומדובר בסניף היחיד בעיר המקיים פעילות שוטפת, מארח חברי כנסת כמעט כל חודש, טיולים ולאחרונה אף עבר שיפוץ ומתיחת פנים.
לדברי אורן כהן המשנה לראש העיר המשמש כיו”ר מועצת הסניף, הרי שההסכמה טומנת בחובה ביטוי לאחדות ולאמונה של החברים כי רק באמצעות אחדות והסכמה יוכל הסניף לנצח באתגרים הצפויים.

עוד מוסיף כהן :”היום קיימנו את חובתינו הדמוקרטית ואני גאה בבחירת החברים שבחרו בהסכמה ובהליכה משותפת שלא ידענו זה שנים. החל ממחר נפתח כולנו בהכנות לבחירות המוניציפאלית המתקרבות ובזו האחדות נצליח להביא לעיר את השינוי המתבקש. אין לי כל ספק שליכוד מאוחד יצליח לסחוף אחריו את העיר כולה ויחד נשיג את הניצחון בכפר סבא. לאור השינויים ואי הודאות שעוברים במערכת הפוליטית הארצית והעירונית, הרבה אנשים מחפשים בית פוליטי. לכל אלו, אני קורא להצטרף אלינו לליכוד ולהצטרף למחנה הגדול שיביא לשינוי אמיתי, לרבות ובמיוחד בעיר”



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

שדולת א”י בכנסת – מכתב לשר מיכאל איתן

אריק זיו ויזר

מדברים מהשטח מארחים את שטייניץ

אריק זיו ויזר

מגזין ליכודניק יצא לאור לאחר החגים

אריק זיו ויזר

פעילים מכל הארץ מתארגנים למען מיכי רצון.

אריק זיו ויזר

פורום מדברים מהשטח על פרשת פנקס

אריק זיו ויזר

ס’ ראש העיר, ארנון גלעדי: “נפעל להוציא את הצעירים התל אביבים מהאדישות ולהביא את העיר להישגים”

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן