22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
בליכוד

איוב קרא: "איבדתי שני אחים לצבא הכי מוסרי בעולם"

איוב קרא נטל חלק בפנאל פוליטי לקראת הבחירות בבית הספר "ליאו-בק" בפני כ-700 תלמידי תיכון והשיב על שאלות התלמידים


 


כ – 700 תלמידי תיכון "ליאו-בק" בעיר חיפה נטלו חלק בפאנל בחירות שנערך באודיטוריום שבבית הספר ואת הליכוד ייצג סגן השר לשעבר והמועמד לכנסת ה-20, איוב קרא. איוב קרא השיב לשאלות תלמידי בית הספר שדרשו הסברים אודות פרשיית מיחזור הבקבוקים של משפחת נתניהו ופרשיית "ביבי טורס".


איוב קרא השיב: " לא הבקבוקים ולא שיחזור הבדיות נגד ראש הממשלה ורעייתו ירתיעו את תושבי מדינת ישראל להצביע למפלגת הליכוד משום שהם יודעים בסתר לבם שרק ראש הממשלה, בנימין נתניהו ושריו מן הליכוד ישמרו על ארץ ישראל ולא יחלקו אותה. השמאל נוהג לשחזר כל מיני רכילויות ובדיות לקראת הבחירות לכנסת ונאחז בכל שקר וכזב כדי להצדיק את אי היכולת של בנימין נתניהו להנהיג את מדינת ישראל.


אני וחבריי לא ניתן לשמאל למחזר את הבדיות שלהם ונמשיך להציג את אותן עמותות שמאל שאלה שתורמים להם כספים אלה עשירים מחו"ל שלהם מטרה אחת בלבד, הפלת שלטון הליכוד וסיום תפקידו של בנימין נתניהו כראש הממשלה. לא ניתן לתקשורת ולשמאל לנגח את הליכוד ולהשתמש בשרה נתניהו בשימוש ציני ומכוער. שרה נתניהו מעולם לא נבחרה לשום משרה ציבורית והיא אשת ראש הממשלה ולכן כל מי שדורש ממנה באופן אישי הסברים הוא בריון שכונתי", אמר קרא.


בהתייחס לשאלה של תלמיד כיתה יב' באשר לחיבתם של העדה הדרוזית את היהודים השיב קרא: "אני איבדתי שני אחים במלחמות ישראל ואני בעצמי נכה צה"ל בדרגת סרן במילואים. אני מציע לכם התלמידים ללמוד את תולדות העדה הדרוזית מאז הקמת המדינה ולהבחין בברית הדמים שנוצרה ביננו. לא ניתן לאף אחד לסדוק את הברית הזו ביננו. איבדתי שני אחים במלחמות ישראל ואני נכה צה"ל ובשבילי צה"ל הוא הצבא הכי מוסרי בעולם ואין תחליף לצה"ל.


העדה הדרוזית חשה חובה להתייצב לצד היהודים ולכן אנו כעדה דורשים זכויות בדיוק כמו היהודים. אני נאבק כבר שלושה עשורים שנמשיך לקבל את המגיע לנו כעדה אחות ליהודים ולכן אני בטוח שגם בדקנציה הבאה של הליכוד הדרוזים ימשיכו להתהלך בגב זקוף וימשיכו לקבל סיוע מהמדינה כמו כל יוצא צבא"



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

תנו לי מנהיגות צעירה

אלי חזן

הכירו את המועמדת : קטי שטרית

אריק זיו

זה הקטן גדול יהיה

אריק זיו ויזר

האם נתניהו אחראי על הגרעון של הליכוד לאחר הבחירות ?

אריק זיו ויזר

הליכודניקים החדשים והגזענות הישנה של מפא"י.

אריק זיו ויזר

איוב קרא על משפחת נתניהו: "זוג מדהים שפועל ללא רבב"

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן