21.1 C
תל אביב
28 באפריל 2024
ליכודניק
כללי

הליכוד בירוחם: אחרי שנתיים ברוטציה, שלומי פרץ נכנס למועצה

הליכוד בירוחם: אחרי שנתיים בהסכם רוטציה, סוגר שלומי פרץ שבוע ראשון כחבר מועצה מטעם סיעת הליכוד בירוחם.

פרץ, ביחד עם יו״ר סיעת הליכוד בירוחם ומי שמשמשת כיועצת ליו״ר הכנסת, נילי אהרון, בנו את סניף הליכוד בירוחם ובסך הכל פקדו קרוב לאלף מתפקדים, נתון המעיד על עוצמתו של סניף הליכוד המקומי ועל בסיס החוזק של פרץ במועצה ובסניף.

אהרון, שמשמשת כיו״ר סיעת הליכוד במועצת העיר ירוחם וכיו״ר אופוזיציה במועצה, היא גם יועצת ליו״ר הכנסת לוין – בתחומים משפטיים. ״מדובר באחת הנשים החזקות בעיר״ מספר לנו מי שמעורה בפוליטיקה המוניציפאלית, ״אחת שלא מוותרת וכובשת יעד אחרי יעד. הנה רק לאחרונה סיימה לימודי תואר שני בלימודי דיפלומטיה וביטחון למנהלים, אחרי שני תארים שעשתה!״. זאת בצד העשייה הציבורית הענפה, שממשיכה להתקיים ביתר שאת בימי קורונה ובפעילות למען רווחת הקהילה בירוחם. הצצה חפוזה לעמוד הפייסבוק של נילי תחשוף אתכם לפניות של תושבים שנענות בצורה המיטבית, דברים המדברים בעד עצמם. בצניעות ובענווה רבה נילי לוקחת על עצמה משימות קטנות כגדולות, לרווחת התושבים.

שלומי פרץ נחשב לדמות פוליטית חזקה בעיר, ומקורב בצמרת המפלגה. כך למשל, הודות ליחסים אישיים עם השר אמסלם, קידם השמה של עמדות דיגיטליות בשירות עצמי לקבלת שירותים מקוונים בכלל ההיבטים הממשלתיים: עמדות אלו יהיו פעילות 24/7 ויחסכו את הנסיעה לבאר-שבע. מעבר לקדמה והבאת הטכנולוגיה לשירות האזרח, מדובר בצעד פורץ דרך בכל הקשור לאיכות החיים והשיפור בשירותים ממשלתיים.

הליכוד בירוחם במספרים:
בפריימריז האחרונים לראשות הממשלה הביאה סיעת הליכוד הישג של 87% לטובת נתניהו; בבחירות הארציות הליכוד בירוחם זינק לכמעט 50% – וזאת לאחר שבמשך תקופה ארוכה המספרים נעצרו באזור ה-30%. שלומי, ביחד עם אהרון, הביא להישגים משמעותיים לליכוד בשלוש השנים האחרונות והוא נכנס בסערה למועצה, קיבל תמיכה וגיבוי מכל השרים, שאת ניצניהם אנו רואים כבר במהלך השבוע הראשון לכניסתו לתפקיד!



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ליכודניק אמיתי מצביע מחל בחיפה

אריק זיו ויזר

חרדים אחרת

אלי חזן

הימין מגיש שנית את הלחי השניה !

משה איפרגן

איש השנה של ליכודניק : דוד ביטן מגן – ראש הממשלה והליכוד

מערכת ליכודיק

יש להם ארץ אחרת !

אריק זיו ויזר

אדלשטיין: ״עוצרים את ממשלת הפינוי״

מערכת ליכודניק
דילוג לתוכן