25.1 C
תל אביב
27 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ כללי

הימין מגיש שנית את הלחי השניה !

ב- 7.10.23 התעוררנו לאפוקליפסה מטורפת. משום מקום חווינו, אירוע שנראה כסוף העולם הציוני.

מה שמחריד בתחושת האפוקליפסה הזאת הוא, שהיא איננה תוצאה מפצצה גרעינית או ממלחמה כוללת ונרחבת כמו שאפוקליפסות מדומיינות על ידינו, אלא היא תוצאה של אירוע שביצעו מחבלים המצוידים בציוד לחימה בסיסי וקריסה מוחלטת של כל רובד הגנתי והתקפי של צה”ל ומערכת הביטחון.

במידה ויהיה “היום שאחרי” (עם ההקשר הרחב של האירוע הזה ייתכן ואנחנו עוד לא בסוף תחילתו של אירוע גדול בהרבה) קשה לדעת כיצד תשפיע האפוקליפסה הזאת על חיינו, אבל נראה שהתוצאות שלה יהיו עמוקות.

אין דרך לנחם על הזוועות הבלתי נתפסות.

אין דרך להרגיע את החששות\והפחדים, כי הם מוצדקים.

המייל הזה נועד להעלות כמה נקודות ראשוניות, והוא נשלח בעיקר בשל סכנה שאני מזהה.

הקונספציה הגדולה מכולן:עבור כל איש ימין, אין בכלל צל צילו של ספק, שהאירוע הזה הוא תוצאה של אותו אסון זוועתי מבחינה מוסרית ולאומית המכונה “הסכם אוסלו”.

האפוקליפסה שנחתה עלינו ב-7 באוקטובר 2023, היא תוצאה קונספציה משיחית רדיקלית שגולמה בהסכם שבו מנהיגי ישראל לוקחים את רוצח היהודים הגדול ביותר מאז השואה, מכניסים אותו ואת אנשיו לתוככי הארץ, מעניקים להם שליטה בחבלי ארץ ומחמשים אותם.30 שנה בדיוק מאז נחתם ההסכם הזוועתי והאנטי מוסרי\יהודי\ציוני הזה התרחשה האפוקליפסה,

וכל אזהרות הימין התממשו.המסקנה המרכזית מהאפוקליפסה הזאת היא, שמחנה השמאל טעה באופן עמוק וגרר את ישראל בנתיב של חורבן, ואילו כל אזהרות הימין התבררו כאמת לאמיתה.

כל יתר המסקנות והקונספציות  לא מעניינות אם המסקנה הזאת לא הופכת לנקודת המוצא החדשה.

ומה גורמי השמאל (בתקשורת, במחאת ההרס של קפלן ואנשיו כמו אהוד ברק) עושים בעצם הימים האלה?מכוונים את האש לנתניהו.הדבר הנכון ביותר לעשות כרגע היה גיוס לאומי מלא עד לתום המלחמה ורק אחר כך לערוך חשבונות.

אבל גורמי השמאל האלה לא מתאפקים. מי שקידמו בשנה האחרונה את הרס הכלכלה והביטחון בשם הוויכוח על מעמדו של בג”ץ, פועלים במרץ לסמן את נתניהו.

אותם אלו (בפוליטיקה, בתקשורת) שבמשך 30 שנה קידמו את קונספציית החורבן (אוסלו. הבריחה המבישה מלבנון. ההתנתקות. כבילת ידי הצבא בשם עקרונות מוסר הזויים ועוד), במקום לקחת אחריות ולשאת באשמה –

  הפכו למאשימים. ההימנעות מלהתעמת איתם כעת היא טעות. צריך לעשות את זה חכם. בסגנון רציני ובלי התלהמות. אבל חובה לעשות את זה ולא להותיר להם לשחק על מגרש ריק.

וכמובן, שכל ימני שמדבר על ביבי נופל לפח הזה, גם אם כוונותיו אחרות.

הרי מה תהיה התוצאה של זה:שבמקום להתנפץ ולהיעלם, הקונספציה הגדולה מכולן (אוסלו) תחמוק מאחריות, ומחנה השמאל ימשיך לגרור אותנו אל האסון הבא.

רק אחרי שנוודה את הפקת הלקח הגדול הזה, יהיה אפשר להפיק אחרים ולעסוק באחריות של אחרים. מי לוקח אחריות?מעבר לאחריות של התקשורת, השמאל האוסלואי ומערכת המשפט שגררו את ישראל במסלול האוסלואי.

מה עם נושאי תפקידים ?

אני מתנגד עקרונית לוועדות-חקירה – וועדות חקירה כמו אגרנט, אור ואחרות לא הועילו ורק גרמו נזקים.

אני מתנגד לתרבות שהתפתחה כאן בעקבות וועדות החקירה, והיא עריפת ראשים.נבחרי ציבור רשאים לקבל את אמון הציבור מחדש ונבחרי ציבור בלבד, רשאים להחליט אם מי שיתקן טעויות\מחדלים יהיה מי שהם התרחשו במשמרת שלהם או אחרים.לקיחת אחריות אין משמעה התפטרות !

רק בתרבות וועדות החקירה שהשתלטה עלינו זה נתפס כך.

הפיל שבחדר הוא ביבי. ורבים מביאים בהקשר הזה את צ’מברליין שאולץ לפרוש והוחלף בצ’ר’ציל.אבל יש דוגמאות אחרות. אביא שתיים: פרל הארבור – האם רוזוולט התפטר?

לא. הוא לקח אחריות והכניס את ארה”ב למלחמת העולם ה-2. ואח”כ נבחר שוב (בפעם ה-4 ברצף).

פיגועי 11 בספטמבר 2000 – גורג’ בוש לקח אחריות, הוביל את ארה”ב למלחמה בטרור, ניצח את הבחירות לנשיאות ארה”ב ב- 2004 וזכה בכהונה שנייה.לקבל אחריות זה גם לפעול כדי לתקן. לפעמים אם מי שטעה לא התרשל והוא אדם רציני אזי הוא עשוי להיות המתקן הטוב ביותר.בכל אופן, הציבור ורק הציבור צריך להכריע את מי הוא רוצה.ביום שאחרי, אולי נצטרך ללכת לבחירות, ואז הציבור יכריע.אם נדבר על נתניהו, אזי באופן אישי המענה לשאלת האחריות פשוט: בעתיד, כשאראה מה החלופות אחליט. 

תרבות וועדות החקירה שלנו גם מסרסת נבחרי ציבור ואנשי ביטחון, כי הרי למה לבצע פעולות צבאיות שיש בהן סיכון רב ושיכולות לעורר משבר ציבורי וועדת חקירה ? למשל, האין וועדת אור סירסה את המשטרה עד חדלונה הטראגי ב”שומר חומות”?הייתכן שלתרבות הזאת יש חלק באירוע של אוקטובר? כלומר, הייתכן שכל תפיסות ההכלה נוצרו מלכתחילה, כי מערכת ביטחונית מסורסת (אוסלו, וועדות חקירה, קוד אתי הזוי, מערכת משפט מסרסת) הפכה את הסירוס לנקודת המוצא הבלתי מפורשת שלה ועליה היא בנתה מגדלים פורחים באוויר.

ולא דיברתי על העובדה שמאז טרום הבריחה המבישה והמזיקה מלבנון בשנת 2000, התקבעה כאן תפיסה שלוחמים שנהרגים זה האסון האולטימטיבי. הייתכן שגם זה הוא יסוד שאי תיקון שלו לא יקדם אותנו?

דוגמא שתמחיש את זה: בנובמבר 2018 כתב (בטוויטר)יואב לימור הכתב הצבאי כך:”כל מי שמתנגד להכנסת הכסף והסולר לעזה, שיתחייב מראש להגיע להלוויות החיילים שייהרגו במלחמה עם חמאס”.

 בקצור, אם ניגרר אחרי גורמי השמאל האלה לבליים-גיים פרסונלי הנזק יהיה כפול וגדול:הקונספציה הגדולה מכולן תישאר איתנו.מי שצריך לקבל אחריות ואשמה לא רק יברח ממנה, אלא עלול להגיע שוב לשלטון עם אותן קונספציות

איך ארגוני הטרור עבדו על המודיעין שלנו? אם תיכנסו לקישור הזה כאן

תראו מסמך מודיעיני גלוי שבו כל המידע על גוף הטרור (חדר המבצעים המשותף)  שביצע את הפלישה והפרעות.זה מסמך של “מרכז המידע למודיעין ולטרור על-שם אלוף מאיר עמית”, והמסמך הוא מחודש יוני השנה.

החמ”ל המשותף של ארגוני הטרור התאמן ממש על מה שבוצע.הנה מהמסמך:”חמ”ל הארגונים המשותף ברצועת עזה ערך ב-28 בדצמבר 2022 תרגיל צבאי “המשענת האיתנה 3” סמוך לגדר הביטחון בצפון רצועת עזה. בהודעת החמ”ל המשותף צוין כי בתרגיל השתתפו “לוחמי עילית” שעשו שימוש בנשק קל ובינוני וכי והוא נערך במטרה לבחון את מהירות התגובה ואת מידת המוכנות של הכוחות למקרי חירום ותקיפה מצד ישראל. עוד צוין בהודעה, כי התרגיל כלל תרחישים טקטיים שונים, שהבולט בהם היה פשיטה מעבר לקווי האויב ושביית חיילי צה”ל (ערוץ הטלגרם של חדר המבצעים המשותף, 28 בדצמבר 2022).שימו לב שהטרוריסטים הם אלה שפירסמו הכל. כלומר, ארגוני הטרור מתאמנים כבר כמה שנים על התרחיש הזה. הם מתאמנים על מודל.

מערכת הביטחון יודעת הכל. כנראה שהאמונה שהם מתאמנים אבל לא יעזו לעשות את זה, הם הקונספציה המודיעינית ההרסנית. והעובדה שישראל לא חיסלה את האיום הזה אפילו כאופציה היא חמורה.נראה שארגוני הטרור עשו כך: הם פרסומו את התוכניות נגדנו ועשו הכל בצורה כ”כ גלויה, כדי לגרום למודיעים שלנו לחשוב שמי שמפרסם כך, לא באמת יבצע את זה.ובחשאי הם הצליחו להתארגן לביצוע באופן נסתר.עכשיו שימו לב. מה היה אמור לעורר את חשד המודיעין שלנו:גוף הטרור הזה ביצע 3 תרגילים בשנים 2020 עד 2022. שלושת התרגילים התקיימו בחודש דצמבר.לפתע, השנה הארגונים הקדימו את התרגיל לספטמבר.כאן

תוכלו לראות סרטון שהם פרסמו על התרגיל (אתם תחשבו שזה סרטון מאוקטובר).שימו לב לזה: ב- 12.9 זאת ההודעה שקיבלו תושבי העוטף. מערכת הביטחון של ישראל מרגיעה את

3 ימים לפני האירוע מדווח איש העוטף על אימון טרוריסטים על מודל שדומה למתקן צבאי.

שימו לב:לא רק שהקדמת התרגיל הייתה צריכה להדליק נורה אדומה.בשבועות שקדמו לזה היה רחש בחש בלבנון

לא ברור איך ההתרחשויות האלה בלבנון. הקדמת התרגיל של ארגוני הטרור האלה. דיווחים של תצפיתניות. וההקשר של הנורמליזציה עם עם ערב הסעודית לא הדליקו את כל הנורות האדומות. זה למשל צריך לברר באמצעות תחקירים יסודיים ביום שאחרי.לסיכום:חשוב לעסוק בקונספציה הגדולה מכולן. בסירוס של המערכת המשפטית את מערכת הביטחון.לעשות את זה עכשיו. בצורה רצינית ויסודית. בסגנון שלא יעיב על רוח הלחימה.היה מוטב לחכות ליום שאחרי, אבל חסרי האחריות בצד השני לא ממתינים.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ראש אגף הסברה וקשרי חוץ בהרצאה לסטודנטים

Gilad Trugbild

האולימפיאדה נגמרה, אבל שיאי הממשלה ממשיכים להישבר!

דניאל נחמיה

תנופה עצורה – סיפורו של מפונה מגוש קטיף

אלי חזן

מטה דוברי הרוסית בראשות ח”כ פלוסקוב מוכן לפעולה

אריק זיו

בית הדין בוחן את העתירה של מלכא ואיפרגן להעביר את הבחירה המחוזות למתפקדים

מערכת ליכודניק

דירוג סופי של המחוזות, והבטחות ייצוג

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן