22.1 C
תל אביב
28 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי כללי

הברקים תהיו סילבנים

דרוקר רוצה דם – תירה בי, הגיע זמן אמסלם, גלית תלמדי מאקוניס, קרעי סומכים עליך, מתפקדים יבחרו את נציגי הליכוד למועצות העיר.

ברק ההרס 

כאשר אהוד ברק ניצח ב – 1999 את הליכוד הרגשתי שהלכה לי המדינה .נתניהו הפסיד ונוצרה אווירה שיהיה זה בלתי אפשרי לחזור לשלטון. מחשבות של אנרכיה לנוכח שלטון השמאל עלו בראשי. אהוד ברק מדושן הכוח הנחה באותם ימים להניח תיקון להצעת חוק שראש ממשלה יוכל להיבחר שלוש קדנציות במקום השתיים שהיו מותרות בהתאם לחוק הבחירה הישירה שהיה נהוג אז. 

אז פניתי לח”כ סילבן שלום והצגתי תוכנית אנרכיסטית למאבק נגד הממשלה התוכנית כללה מאבק להורדת המס על הדלק ומרד מיסים. סילבן הסתכל לי בעיניים ואמר : “זאת הטעות שלך שזה נראה שלא נחזור לשלטון אך יבוא יום וזה יקרה. כאשר נחזור לשלטון איך נתפקד כאשר יש אנרכיה? 

יצאתי מהפגישה עם סילבן בהרגשת ריקנות. סילבן תקע לי סיכה בבלון המלחמה בממשלת ברק. אז התייחסתי לסילבן כתבוסתן אך לאחר כשנה וחצי באתי לסילבן ואמרתי לו : “צדקת”.

ההבדל בין אז להיום הוא שהיום אין גורמים אחראים בשמאל. מיד אחרי הבחירות נבטו ניצני שלום אבל מהר מאוד, אפילו עוד לפני פרסום התוכנית להסדרת הפרדת הרשויות, כבר היו קריאות למרי אזרחי , מתברר כי מי שרצה לרוץ ביחד עם נתניהו הקנאה הוציאה אותו מדעתו כן אני מדבר על אהוד ברק שמקנא בפקודו שהצליח איזה שהוא נכשל.

ולכן ברק הוא מי שמוביל אותנו למלחמת אחים. ואל ברק הצטרף השופט בדימוס אהרון ברק כאשר גם הוא מוכן לראות דם ברחובות ואליהם מצטרף רביב דרוקר. הם מבינים שהדמוגרפיה הולכת נגדם ולכן הם רוצים לשרוף את המדינה.

מולם נחושים עומדים יריב לוין והקואליציה שיציגו את קיר הברזל . הימין הממלכתי יכבד את המחאה של השמאל ולא יגרר למלחמת אחים . הם רוצים דם שישביע את הברקים ודרוקר תירו בי ואל תפגעו במרקם של המדינה , תם העידן שבו הברקים יקבעו לרוב.

איני מבין את גנץ ואת איזנקוט? מה אתם נגררים אחר יהחלול זה שעד היום לא זוכר את שרותו הצבאי. בשביל לשפוך דם יהודי שרתתם במשך שנים את המדינה?

אל תפחדו. עמדו מול המסיתים.

הנורבגים השחורים

השבוע עשה מעשה השר אופיר אקוניס והתפטר מהכנסת. על ידי כך הכניס את צגה מלקו נציגת האתיופים. אופיר עשה מעשה חברי והוא יודע שבמעשהו זה הוא מעניק לצדק לקהילת יוצאי אתיופיה בארץ. 

מדהים שגלית דיסטל עוד לא התפטרה , למרות שהבטיחה שהיא תתפטר והשבוע ראינו את הזיג זג שלה. גלית היא אכזבה קשה. אני מניח שהיא תיפגע בפריימריז. בצדק. 

אמסלם

הגיע זמן אמסלם. השבוע “הצטורף” אמסלם לממשלה. נכון, לא קיבל בדיוק את מה שרצה אבל לפחות נכנס לממשלה. אולי בעתיד ילמדו מהסיפור הזה כי אין טעם לטפס על עצים גבוהים כי אחר כך קשה לרדת מהם.

קרעי

קרעי קיבל ברקס לרפורמה שלו. הערכה שלי – מכה קטנה בכנף. קרעי ילמד עכשיו שצריך להכין תוכנית עבודה, לרפורמה .

יש הרבה מה לעשות. למשל כאשר אתה משאיר את המנכ”לית של הנדל אתה נופל בפח. תראה את קיש שלב ראשון ניקה את משרד החינוך מכל שריד של שאשא.

שלב ב’ – הוא ממלא את התפקידים. 

קרעי אנחנו עוד בהתחלה לך שלב אחר שלב ותנצח.

הצלחה שלך הצלחתנו. 

ועידה

כפי שהיה צפוי לא תתקיים ועידת בזק במרץ. הועידה תתקיים ב – 2024 לאחר הבחירות המוניציפליות, מכיוון שכך צריך לאמץ את שיטת הבחירות שהמתפקדים יבחרו את הנציגים למועצות הערים מכיוון שלא התקיימו בחירות למועצות הסניפים כבר יותר מעשור. חברי מועצות הסניפים לא רלוונטים כגוף בוחר כפי שהמרכז לא רלוונטי כגוף בוחר.

מכיוון שכולם חיכו לראות האם יש ועידה ועכשיו ברור כי אין פנו במכתב ראשון 

” דרישה לקיים בחירות מקדימות בליכוד – ברשויות המקומיות! ח”מ העיר רחובות אביב איטח ורונן אהרוני, פנו במכתב לרה”מ נתניהו, כי היות ולא התקיימה ועידה למעלה מ-11 שנים, הרי שרשימות הליכוד ברשויות נחלשות ולא מייצגות את אלפי המתפקדים החדשים שהתווספו עם השנים, אי לכך יש לקיים פריימריז מקומיים ברחובות קודם הבחירות המקומיות, כך שרשימת הליכוד למועצה תשקף את תמונת המתפקדים העדכנית בעיר” .

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

למה דווקא בועז ביסמוט לרשימת הליכוד לכנסת?

מערכת ליכודניק

רה”מ נתניהו,יו”ר הכנסת ושרי הליכוד מברכים את הנשיא הנבחר טראמפ

אריאל אילוז

ביקור היסטורי: ס.שר החוץ חוטובלי מארחת את מושל קנדה

אריאל אילוז

נתניהו הודיע על כוונתו לשריין את שקלי, סילמן, משה סעדה ויוסי פוקס

מערכת ליכודניק

גילה גמליאל לשר הבטחון: התנצלו על פרסום הסרטון נגדי

דניאל נחמיה

אגף קשרי חוץ בליכוד מחזק את הזירה הצרפתית

דניאל נחמיה
דילוג לתוכן