21.1 C
תל אביב
27 באפריל 2024
ליכודניק
כללי

אגף קשרי חוץ בליכוד מחזק את הזירה הצרפתית

אגף קשרי חוץ בליכוד, בראשות אלי ורד-חזן, בפעילות אינטנסיבית בזירה הצרפתית, בארץ ובעולם: לראשונה נפרץ ערוץ תקשורת ישיר בין מפלגת הליכוד לבין המפלגה הרפובליקנית בצרפת. למפלגה השפעה מרובה בסנאט הצרפתי, ולשיתוף פעולה ייחודי בינה לבין הליכוד יש יכולת להניב תוצאות משמעותיות בזירה הפוליטית.

במפגש ייחודי מסוגו באמצעות אפליקציית “זום” נועדו נציגי אגף קש”ח בליכוד עם הסנטור מטעם המפלגה הרפובליקנית בצרפת, רונן לה גלו, ועם ציר המפלגה בארץ – ג’רארד פומפר. במפגש נדונו סוגיות הקשורות בהעמקת וחיזוק הקשרים בין המפלגות, תוך מתן ביטוי אותנטי למקומה של צרפת בזירה האירופית המתעצבת בעידן שלאחר הברקזיט ובעיצומו של משבר הקורונה וכמו כן בזירה הבינ”ל ככלל. לא מן הנמנע, שלקשר המיוחד הזה יהיו ביטויים נוספים גם בקשר שבין המדינות.

אלי ורד-חזן, בתגובה לליכודניק לאור מפגש הזום המיוחד: “מדובר באבן הראשה ליחסים הבין מפלגתיים שאגף קשרי החוץ בליכוד מעצב עם פרטנרים נוספים באירופה ובעולם כולו. הפגישה היא חלק מסדרת מפגשים אונליין שקיימנו לאחרונה, בין היתר גם עם מפלגות מדרום אמריקה שעל קידום היחסים עמן אנו עמלים באופן מיוחד בימים אלה”.

אל הדסק הצרפתי הצטרפה לאחרונה הלן מזוז, פעילה ליכודניקית שהובילה את קמפיין הדגלים, ואשר אודותיה סיקור נפרד ב”ליכודניק”. אין ספק כי הקהילה הפרנקופונית בישראל חשובה ומכובדת, וייצוגה במפלגת השלטון נרחב מאוד.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אנחנו ברחנו מעזה , והחמאס טבח בנו !

אריק זיו ויזר

האקדח הקדוש בקיבוץ חצרים

אריק זיו ויזר

בחזרה ל – 73′

אלי חזן

המגן של ראש הממשלה – חני בליווייס

השמאל כן רצח 

אריק זיו ויזר

שפי פז נגד חיה מנע

מערכת ליכודניק
דילוג לתוכן