19.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
כללי

גילה גמליאל לשר הבטחון: התנצלו על פרסום הסרטון נגדי

השרה לאיכות הסביבה חה”כ גילה גמליאל שיגרה פנייה לשר הביטחון בני גנץ ולמנהלת הקמפיין של מפלגת “כחול לבן”, מעיין ישראלי, באמצעות עורך דינה, אילן בומבך (ממשרד עורכי הדין אילן בומבך ושות’), ובה דרישה לפרסום התנצלות בגין סרטון שפרסמה המפלגה המכפיש את השרה, וכן דרישה לתשלום פיצוי בסך 300 אלף ש”ח.

לפי גמליאל, מוקדם יותר היום פורסם סרטון מטעם מפלגת כחול לבן ובו נאמר, בין היתר: “מה נסגר עם ההיא בחקירה האפידמיולוגית?” — כשברקע הופיע צילום של השרה.

על פי המכתב ששוגר לשר הבטחון ולמנהלת הקמפיין של ‘כחול לבן’, מדובר בפרסום שקרי וכי השרה מעולם לא שיקרה בחקירה האפידמיולוגית, כך גם לפי קביעתו הנחרצת של היועמ”ש לממשלה, אביחי מנדלבליט.

להלן העתק המכתב ששגרה גמליאל באמצעות עורך דינה לשר הביטחון בני גנץ ולמנהלת הקמפיין של מפלגת ‘כחול לבן’, מעיין ישראלי כפי שפורסם בעמוד הפייסבוק של השרה:



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

קבלת פנים חמה לשר כ”ץ ולסגנית יו”ר הכנסת בירוחם

דניאל נחמיה

תוצאות הפריימריז במחוזות – 2019

דניאל נחמיה

צעדת האמהות יוצאת לדרך!

דניאל נחמיה

פורום ביחד מקרבים בין יהודים ללא יהודים : התארחו ברהט אצל קרינאווי

מערכת ליכודניק

שלומי וריאט מתמודד הגליל ועמקים

מערכת ליכודניק

1:0 לח”כ קרעי – ההפסד כולו של הקואליציה

מערכת ליכודניק
דילוג לתוכן