22.1 C
תל אביב
28 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ

אכזבה ושמה גלית דיסטל 

כמה ציפיות היו לליכודניקים מגלית דיסטל אטבריאן. אך ציפיות לחוד וכשלונות לחוד. חייבים להודות : גלית דיסטל היא שרת הסברה בלי יכולת לנהל משרד ממשלתי.  

האמת היא שגלית נכשלה פעמיים. ראשית, כאשר התגלתה כירוקה בפוליטיקה, בתחילה נכנסה להיות שרה בלי תיק ואחר כך קיבלה את תיק הסברה. אבל תיק ההסברה שהיא קיבלה הוא במקרה הטוב תיקייה.

מתברר כי שר שנבחר צריך צוות שידע איך לבנות את המשרד שהוא מקבל. לא כך פני הדברים אצל גלית. כך היה למשל עם סילבן שלום שקיבל את משרד הנגב והגליל. בזמנו, הוא היה מושא ללעג וכיום כולם שקיבל והיום כולם רוצים את התיק הזה. מדוע ? משום שסילבן והצוות שלו היו מקצוענים.

כך היה גם כאשר מונה אדלשטיין כשר הסברה. אז לאדלשטיין היה צוות רציני שידע להוביל להקמת משרד שיפעל. מה גם שיולי היה שר מעולה. 

גלית דיסטל לא יכולה להאשים את נתניהו או את משרד ראש הממשלה אלא רק את עצמה. הירוקת ככלי להאשים אחרים זאת לא תוכנית עבודה. 

גורם מקצועי עומד חסר אונים מול הדרישות של גלית דיסטל. גלית והצוות שלה צריכים לשנות מיינד סט, לבוא ולבנות משרד בצורה מסודרת, ולכן היא והצוות שלה חייבים ללכת ללמוד כיצד בונים משרד.

משרד ממשלתי זה לא לגו.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מי מפחד מממשלת השינוי?

הרויזיוניסט

לא יהיה כלום

חיים פוזן

המלחמה ללא כלי נשק

ליכודניק משתתף בצערו של נפתלי בן סימון

עינר אביב

לאשקר בחזית

ליכודניק

האירועים המרכזיים לחג החנוכה

ליכודניק
דילוג לתוכן