22.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

האגרת לבוחר של ברקת

במיוחד לגולשי ליכודניק : האגרת של ניר ברקת לבוחרי הליכוד ולכל התושבים כולם בירושלים 


אגרת לבוחר

חברים וחברות יקרים,

לפני חמש שנים אנשים אמרו שירושלים אבודה. כירושלמי מלידה החלטתי לעזוב את כל עסקי לפני 12 שנה ולהקדיש את כולי לטובת העיר ובהתנדבות מלאה. בחמש השנים האחרונות עברה העיר שינוי דרמטי. בעוד שבקדנציה של קודמי אחוז הנרשמים לכיתות א’ בחינוך הציוני עמד על מינוס 12% – שינינו את המגמה לפלוס 6% בהרשמה. אחוז הזכאים לבגרות במגזר הציוני עלה למעל הממוצע הארצי וכן הוספנו מימון לצהרונים ויום לימודים ארוך. עקפנו את תל אביב וחיפה וירושלים כיום היא שיאנית הארץ בתיירות פנים. הכפלנו פי 8 את ההשקעה בחידוש הכבישים והמדרכות, פי 12 את תשתיות הספורט ופי 3 את שדרוג והצללת גינות ציבוריות. הרמנו פרויקטים גדולים שהופכים את המגורים בעיר לטובים ומשדרגים את הכלכלה בה: פארק המסילה המקסים שמושך אליו אלפי אנשים מדי יום, מתחם התחנה, סינמה סיטי, היכל הפיס ארנה, אצטדיון טדי המחודש ועוד תהליכים גדולים ומשמעותיים .

ירושלים המאוחדת היא לב העולם, וככזאת היא בעלת פוטנציאל אין סופי. בחמש השנים הבאות אנחנו מתכוונים להגביר את המאמצים ב-4 תחומים מרכזיים: תעסוקה – לאחר שהכפלנו את כמות מקומות התעסוקה החדשים ביחס לקודמי בתפקיד, הצבנו יעד של 100,000 מקומות עבודה חדשים. תחבורה – ירושלים הופכת לעיר בעלת התחבורה הציבורית המתקדמת ביותר בארץ עם סיום הקמת הקו המהיר לתל-אביב, הרחבת קו הרכבת הקלה הקיים והוספת שני קווי רכבת קלה חדשים שיחברו את העיר. חינוך – המשך הרחבת מימון הצהרונים ויום הלימודים הארוך. פני העיר והשכונות – אנחנו מתכוונים להגביר באופן דרמטי את ההשקעה בשכונות, בגינות הקהילתיות, בניקיון העיר ובחיזוק המנהלים הקהילתיים.

ירושלמים יקרים. אחרי דורות רבים, יש לנו את הזכות לחיות במדינת ישראל והזכות לבחור את עתיד העיר ירושלים. זוהי לא רק זכות. זאת חובה. חובה שאבותינו היו יכולים רק לחלום עליה. יחד עם חברי רמי לוי, קובי כחלון, מאיר תורג’מן ואנשי מורשת בגין שהצטרפו אלי נמשיך לחזק את ירושלים, את אחדותה ואת שגשוגה.

בקרוב מאוד נלך כולנו לקלפיות. זוהי שעת מבחן לירושלים שלנו ובכוחכם לקבוע את גורלה של העיר לשנים הבאות. כשנעמוד בקלפי ב-22.10 עלינו לשאול את עצמנו שאלה אחת: האם אנחנו בוחרים בתקווה ובהמשך הפריחה של העיר או שאנו בוחרים בקומבינה. שהרי הבחירות האלו אינן סתם בחירות. הבחירה היא בין עסקנות למקצוענות, בין אופורטוניזם לאידיאולוגיה, בין מגמות שליליות לצמיחה ופריחה, בין פוליטיקה ישנה לפוליטיקה חדשה ובין ירושלים מפולגת ומחולקת לירושלים מאוחדת וחזקה. כי בבחירות האלו אנו הירושלמים מתגייסים להעביר מסר ברור וחד לכל הקומבינאטורים – ירושלים איננה למכירה, ולא ניתן שיגנבו לנו שוב את העיר.

אני מאחל לכולנו המשך עבודה משותפת בחמש השנים הבאות.

יחד נביא להמשך פריחתה והתפתחותה של העיר ירושלים. כראוי לבירת ישראל.

שלכם,

ניר ברקת

ראש העיר ירושלים



 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בית המשפט ביטל מינוי יצחק מיכאלי כמנכ”ל עיריית קריית ביאליק

אריק זיו ויזר

נתניהו דחה ברקת הרוויח/מאת:אריק זיו

אריק זיו ויזר

ברק נפתלי הצליח לאחד את הרצלייה

אריק זיו ויזר

לוד מאיצה : מרציאנו מתארגן לבחירות המוניציפליות

אלי חזן

“הב לנו שלוחה”

אלי חזן

ליכודניקים בוחרים ניר ברקת מאת משה איפרגן

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן