19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
אלי חזן

יצא לו האיווט

כיצד נפגשים איווט ליברמן, שאול מופז ושקרים במפגש אחד ואיך זה קשור לבחירות לראשות עיריית ירושלים


יו”ר ועדת החוץ והבטחון איווט ליברמן למד כמה דברים משר האוצר יאיר לפיד. המרכזי שבהם הוא השימוש בפייסבוק. דומה כי הוא למד זאת היטב שכן הוא כתב השבוע פוסט שעורר עניין רב לגבי ראש עיריית ירושלים ניר ברקת ובו כינה אותו, בין השאר, כשקרן, גזען מתנשא.


חז”ל למדו אותנו ש”הפוסל במומו פוסל” אלא שליברמן לא למד זאת עדיין. לפחות לא בשני מקרים : ראשית, הוא כינה את העיתון “ישראל היום” בשם “פראבדה”. כן, מנהיג ישראל ביתנו שתדמיתו בציבור בדבר שלטון יחיד נודעת למרחוק ושקובע את רשימתו לכנסת בצורה מאוד “יחידה” מטיף כיצד להתנהג. זה כמו שסטלין היה מרצה לנו על זכויות אדם. המקרה השני הוא כאמור המקרה של ברקת : יש לשים לב, משה ליאון הוא לא הסוגייה. ליאון, מועמד ראוי ככל שיהיה, הוא בסך הכל משרתם של שני אדונים. לגבי האדון דרעי – מערכת המשפט אמרה כבר את דברה. ובכל זאת, דרעי סגר עם ליברמן דיל והפך את ליאון כמסכן שנקלע לקו האש. הוא משרתם לא רק של שני אדונים אלא לפחות של שקרן אחד ולשקרן הזה קוראים איווט ליברמן שמזכיר יותר ויותר את שאול מופז.


כתבה בהארץ מראה שבזמן שליברמן מחזר אחרי הקול החרדי תוקפת ישראל ביתנו את החרדים בעיתון שהוציאה אל המגזר הרוסי. בשלטון היחיד של ליברמן אי אפשר שהוא לא יודע על כך. בשפה מקצועית קוראים לזה התנהגות סכיזופרנית פוליטית ואילו בעברית ניתן לכנות זאת פיצול אישיות. אין תימה. ככה זה כאשר יוצרים ברית לא טבעית בין מועמד חרדי למועמד רוסי. מילא, אם הברית הזאת הייתה ברית כנה ואמיתית למען תועלת ציבורית הרי שהיה אפשר להבינה ואף לעודדה אבל ברגע שהשמות מרטין שלאף, אהוד אולמרט ודודו אמסלם משתרבבים למערכת הרי שמתעורר חשד כבד באשר למניעים ולמטרות. תושבי ירושלים לא יכולים להקריב את העיר על מזבח אינטרסים שכאלה.


הירושלמים מוכרחים לומר עם יד על הלב : עצם ההתמודדות של ליאון היא שקר – כי ליברמן הוא השולט האמיתי ודרעי הוא שותפו לדבר מרמה. ליאון מזכיר את ראש העיר בסדרה אימפריית הפשע שהוא בעצם עושה דברם של בעלי אינטרס אחרים. ליאון הוא המתמודד אבל מי שייבחר בסופו של דבר היא מורשת ליברמן. ואם בשקר עסקינן הרי שאי אפשר לשכוח כיצד פרופילים מזויפים תקפו את ברקת בפייסבוק, את כל תמיכות הרבנים המזויפות שהופרכו במבוכה רבה ועל האמירות שיש לליאון 40,000 קולות חילוניים בכיס – כשבסקרים אין לו אפילו 40,000 קולות עם החרדים – כל אלו שקרים גסים.


גם לאנשי ליכוד לא מעטים האיחוד עם ליברמן צורם עד צורם מאוד. שכן הרעיון להתאחד ולהביא 50 מנדטים – התברר כדבר מופרך. החבירה של עסקני הליכוד בירושלים בראשות דודו אמסלם למועמד מצליח מטעם ליברמן – משה ליאון – מתבררת ככישלון. הוא גורר את הליכוד למהלך שביבי מתנגד אליו. הוא מאגף אותו. ליברמן רוצה להשתלט על הליכוד ובעצם הוא קובר אותו.


ראוי לעקוב אחרי קבוצת מורשת בגין בליכוד שהיא קבוצה של פעילי ליכוד ירושלמים, לא מעטים, שהחליטו לשמור על הגחלת ולהילחם בליאון. הם עוד ייזכרו כמעיין “שורת המתנדבים הירושלמית”.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הצבעה אותנטית

אלי חזן

צרפת והערבים: שינוי ביחסים

אלי חזן

הליידי שלא ביצעה פניית פרסה

אלי חזן

געגועים למנהיג חזק מאת: אלי חזן

אריק זיו ויזר

משמעות הבחירות – ניצחון הדמוקרטיה

אלי חזן

“נתניהו נגע בכל הנקודות החשובות”

אלי חזן
דילוג לתוכן