21.1 C
תל אביב
17 באפריל 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

ברק נפתלי הצליח לאחד את הרצלייה

לראשונה בהיסטוריה של סניף הליכוד בהרצלייה גובשה רשימה מוסכמת למועצת העיר בראשות עו”ד ברק נפתלי.
נפתלי, עו”ד בעל ניסיון רב בתחום הציבורי והפוליטי, חבר מזה 15 שנה בתנועת הליכוד ויו”ר הסניף בהרצלייה בחמשת השנים האחרונות. כמי שגדל והתחנך בהרצלייה, מכיר עו”ד נפתלי את העיר על כל רבדיה.
מדוע החלטת להתמודד למועצת העיר
מאז שהייתי בחור צעיר עסקתי בעשייה ציבורית ולמדתי כי על מנת להשפיע ולשנות, עליי לפעול בצורה דמוקרטית ולהתמודד על תפקידים אשר באמצעותם אוכל להשיג את השינוי המיוחל. כתושב ותיק בהרצלייה אשר עומד להקים את משפחתו בעיר, ברצוני להבטיח כי ילדיי יגדלו בעיר אשר דואגת לאיכות חיי תושביה בכל התחומים.
התמודדות למועצת העיר מאפשרת לי ולחברי רשימת מחל להציף נושאים בעייתיים אך ברי טיפול בעירנו, ומקום במועצה יאפשר לנו להשפיע על החלטות המועצה וראש העירייה, ולדאוג לאיכות חיי תושבי הרצלייה.
.
מה הנחה אתכם בהרכבת הרשימה
רצינו להרכיב רשימה המשלבת נציגים ממגוון המגזרים, נשים, גברים וצעירים מכל חלקי העיר, תושבים אשר מכירים את העיר ואת שכונתם וידעו לתת מענה לבעיות המאפיינות כל אזור ומגזר. רשימתנו מורכבת מתושבים ותיקים מהמגזרים השונים ומחלקיה השונים של הרצלייה: הרצלייה ב’, הרצלייה פיתוח, שכונת נווה עמל ושכונת ויצמן אשר מכירים את העיר על בוריה.
כמו כן, החברים ברשימה שותפים לתחושה כי מגזר משמעותי ביותר בעירנו אינו זוכה להתייחסות מספקת- הנוער, ועל כן נפעל ביתר שאת על מנת להציב את דור העתיד שלנו במרכז.
והחשוב מכל, היה חשוב לי שחברי לרשימה יהיו אנשים מעורבים שאינם מפחדים להוביל תהליכים חדשים. אנשים בעלי ניסיון ניהולי שמעוניינים לעבוד קשה ולהצעיד את הרצלייה קדימה.

מה לדעתך הבעיה הקשה ביותר עימה המועצה שתיבחר תיאלץ להתמודד
קיימות מספר בעיות ,אך החשובה מכל לדעתי היא נושא הנוער. העירייה לא תוכל להתחמק מלקיחת אחריות כמו עיריות רבות בארץ, ותהיה חייבת לתת פתרונות לילדים ולנוער לאחר שעות הפעילות של בתי הספר.
בעירייה קיימות ועדות רבות, חינוך, כספים, תרבות וכדומה, אך מגזר כה משמעותי, הנוער, אינו זוכה להתייחסות מספקת. אנו נדרוש כי לראשונה בהרצלייה יוקצה במועצה תיק מיוחד שיקרא תיק הנוער, נציג מטעמנו שיהיה אמון על התיק הזה יטפל ברגישות ובהתמדה בנושאים הקשורים לביטחונם ולרווחתם של בני הנוער בהרצלייה. כפועל יוצא מבעיה זו, אנו ערים למצוקת הדיור של הנוער הבוגר בעירנו ועל כן נאבק על זכותם של הצעירים לדיור הולם בישוב ואיתור מקורות תעסוקה איכותיים עבורם.
בעיה נוספת היא עומסי התנועה הכבדים איתם מתמודדים תושבי העיר מידי יום.
בימים אלו אנו שוקדים בשיתוף בעלי מקצוע על בנייתה של תוכנית חומש שתאתר פתרונות קונקרטיים לעומסי התנועה האיומים עימם התושבים מתמודדים מידי יום.
על מנת לייעל את המערכת הציבורית בעיר ולקדם את השגת היעדים בכוונתי לרכז את כל משרדי העירייה תחת קורת גג אחת, במבנה אשר אינו מנוצל ונמצא בבעלות העירייה בשער העיר.

מה החזון שלך לעתידה של הרצלייה
הייתי רוצה שהרצלייה תחזור להיות כפי שהייתה פעם- פנינת השרון, שנראה הישגים ממשיים בתחום הנוער והחינוך ושנוכל לאפשר למשפחות צעירות להקים בה את ביתם.
והחשוב לי מכל, עיר אשר דואגת לטיפול בפניות תושביה, ופועלת ללא הרף למען איכות חייהם.

כיצד תסייע לליכוד
הרשימה רואה עצמה כנציגתה של תנועה לאומית ועל כן אנו רוצים לשמש דוגמא ולייצג את תנועת הליכוד בכבוד. אנו נעבוד במסירות ובמקצועיות באופן בו נציגי הליכוד בעיריית הרצלייה יחזקו את מעמד התנועה ויתרמו לייצוג פוליטיקה נקייה. אני מצפה מחברי הכנסת של הליכוד להתגייס לעזרת המתמודדים ברשויות השונות. אני בטוח שכל ח”כ מטעם הליכוד יכול להשפיע ולתרום רבות להצלחת רשימות הליכוד ברשויות השונות.

כיצד אתה תופס את תפקיד חברי המועצה והעירייה
תפקיד חבר המועצה מתחלק על פי הבנתי לשני חלקים. החלק הראשון הינו הקשר בין האזרח המקומי לעירייה לפתרון בעיות ברמה המוניציפאלית. החלק השני הינו הקשר בין חברי המועצה לבין נציגי הציבור ברמה הארצית. אני מאמין כי חלק בלתי נפרד מתפקידו של חבר המועצה הינו לנסות לעזור לאזרחים השונים גם ברמה הארצית ולא רק ברמה המקומית. ולכן, אחת הסיבות שבגינן יש להצביע לרשימות מפלגתיות גם ברמה המוניציפאלית הינה הקשר בין חברי המועצה לחברי הכנסת במפלגה אליה הם משתייכים.
העירייה הינה גוף האמור לספק שירותים לציבור, ועל כן עליה לפעול ללא הרף על מנת להתייעל ולספק לתושביה מענה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

עולים מהונגריה ברעננה

אלי חזן

רעננה : הרשקוביץ’ פרש, אילן כהן בכנס הסברה ראשון

אלי חזן

סיעת הליכוד ברעננה תחלק כ-100 סלי מזון לרגל חג הפסח למשפחות נזקקות ברעננה

אלי חזן

אמרנו, צעקנו, התרענו אך איש לא הקשיב מאת:אלעד מרון

אריק זיו ויזר

פנייה נרגשת לראש הממשלה לקראת הבחירות המונציפליות

אלי חזן

האלטרואיזם של סיעת הליכוד ברעננה

אלי חזן
דילוג לתוכן