25.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

האגפים לשיקום והנצחה יחויבו לדווח לוח”ב על פעילותם

הצעת החוק בנושא של ח”כ יריב לוין עברה בקריאה שלישית ותיכנס לספר החוקים

על פי הצעת החוק אשר הוגשה ע”י ח”כ ישראל חסון, יו”ר ועדת הכנסת, ח”כ יריב לוין, וח”כים נוספים ועברה היום במליאת הכנסת, יחויבו אגף המשפחות וההנצחה ואגף השיקום במשרד הביטחון לדווח דיווח מקיף על פעילותם ותוכניותיהם העתידיות לוועדת החוץ והביטחון של הכנסת.

 

 

על פי החוק  בתחילת כל שנה ידווחו שר הביטחון וכל אחד מראשי האגפים הללו על תכנית העבודה של האגפים לשנה הבאה ויעדיהם, על אופן חלוקת תקציבי האגפים, על פעילות האגפים והמדדים שעל פיהם היא נבחנת, על עמידה ביעדי האגפים, על יישום תכניות העבודה שלהם ומימוש התקציב לגבי ששת החודשים האחרונים בשנה שקדמה לדיווח וכן על כל עניין אחר הקשור לפעילות האגפים, לפי דרישת ועדת החוץ והביטחון של הכנסת. כמו כן, כל אחד מראשי האגפים הללו ידווח לוועדת החוץ והביטחון שישה חודשים לאחר הדיווח שיתקיים בתחילת כל שנה על העמידה ביעדי האגפים, יישום תכניות העבודה שלהם ומימוש התקציב בתקופה האמורה, וכן על כל עניין אחר הקשור לפעילות האגפים, לפי דרישת ועדת החוץ והביטחון של הכנסת.

 

 

 יו”ר ועדת הכנסת, ח”כ יריב לוין הוסיף: “עד היום, לא נעשתה בקרה מספקת על התנהלות ותפקוד שני האגפים הללו. לאגפים תפקיד חשוב ביותר כיון שהם אמונים על התגמולים ועל השיקום של חיילי צה”ל אשר נפגעו במהלך תפקידם ושל משפחות חללי צה”ל. הקפדה על תפקוד הולם של אגפים אלה היא חובתנו הציבורית כלפי נכי צה”ל והמשפחות השכולות. שני האגפים פועלים כחלק ממשרד הביטחון שוועדת החוץ והביטחון אמונה על הפיקוח עליו ומן הראוי שוועדה זו תקבל דיווחים שוטפים על פעילותם.”

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אושר לקריאה שנייה ושלישית: שוהות במקלטים לנשים מוכות

אלי חזן

יו”ר הכנסת : יש לעגן בחקיקה איזונים רחבים ביחס לחוק חופש המידע

אלי חזן

אקוניס בבאר שבע : “פעולה תקיפה בעזה – עכשיו!”

אריק זיו ויזר

כרמל אמר לא לסגן שר

אריק זיו ויזר

פורום גליל גולן השתתף בועדת הכלכלה של הכנסת לחידוש הטיסות לקריית שמונה ותגבור הטיסות לצפון הארץ.

אריק זיו ויזר

ארדן צדק השילוט בנתיבי אילון מסכן חיים/מאת:אריק זיו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן