21.1 C
תל אביב
27 באפריל 2024
ליכודניק
כללי

דין כרם שלום כדין איילון. 

פנחס עידן דאג למקום בכנסת של אשתו של ארנון, מה לא שואלים את נעמה ברסלר, המשטרה נוהגת באלימות בכרם שלום, דין אחד ליהודים ולמגזר בקרקעות. 

נועם בן השלוש, לוחם אמיץ שהקריב את רגלו בעזה. בשיחה עם איילה חסון. סיפר  על אירוע שקרה בשיקום,  בעקבות מפגש מצער במהלך ביקורו של ראש הממשלה נתניהו, שבו מפגין מקפלן העליב את אמו של נועם בקללה שלא ניתן לחזור עליה. נחישותו של נועם ברורה: “אני לא אתן לו להשתמש בדם חבריי שנפלו ובפציעות שלנו לפוליטיקה זולה”. 

אתר ליכודניק  מצפה שמנהיגים פוליטיים כמו לפיד וגנץ יגנו בפומבי התנהגות מזלזלת מפעילים המזוהים איתם, במיוחד מצד אלו שפעלו באופן לא הולם בזמן המלחמה, כאילו האירועים ב-7 באוקטובר מעולם לא התרחשו.

נחשף כי ישנו פער משמעותי בהטבות שמעניק המדינה ללוחמיה על פי השתייכותם האתנית. לוחמים ערבים זוכים להנחה משמעותית של תשעים אחוזים על קרקעות המדינה, בעוד שעמיתיהם היהודים מקבלים רק חמישה עשר אחוזים. אי השוויון הזה דורש תיקון.

בסכסוך המתמשך בין טלי גוטליב לנעמה ברסלר, עמדתה של טלי מוצדקת ללא ספק, ועליה לשמור בתוקף על חסינותה. אמנם אפשר שיהיו דעות שונות, אך האומץ של טלי ניכר וראוי לשבח. עם זאת, הדבר מעלה שאלה חשובה לגבי תפקידה של נעמה ברסלר, במיוחד לאור היחס המועדף שהיא מקבלת מכלי תקשורת מסוימים. אין די ביקורת על השאלה האם מעשיה תרמו לאירועים המצערים ב-7 באוקטובר.

האכיפה הסלקטיבית של החוק, במיוחד בכל הנוגע למחאות במעבר כרם שלום שפגעו במאמצי הסיוע ההומניטרי, מדאיגה מאוד היחס של המשטרה הישראלית למפגיני קפלן, שאפשרו להם לחסום ולפגוע בכבישים, עומד בניגוד גמור לגישה הנוקשה שננקטה באזור כרם שלום. דין כרם שלום כדין איילון. 

העיתונאי עמית סגל חשף כי יו”ר ההסתדרות ארנון בר-דוד מנצל את השפעתו. לאחר שגיבה את האנרכיסטים בקפלן לפני ה-7 באוקטובר, נראה כי בר-דוד מבקש כעת טובת הנאה פוליטית. הוא הציע את אשתו, הילה קניסטר בר-דוד, כמועמדת לחמישייה הראשונה ושרת פוטנציאלית בממשלה הבאה. הגילוי הזה עשוי לשפוך אור על פעולותיו בעבר, כמו למשל כשהורה לפנחס עידן לעצור את פעילות שדה התעופה במחאה על רפורמה. כעת, נראה שבר-דוד מנצל את מעמדו כדי להבטיח לעצמו מקום בכנסת עבור אשתו על חשבון העובדים שהוא מייצג.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בחזרה ל – 73′

אלי חזן

ישראל כ״ץ: ישראל תשקול את עצירת הלחימה בתמורה לעסקת חטופים

רועי אזולאי

עתירת פורום הלל לביה”ד נגד ח”כים שעתרו לבג”ץ

רפאל וולף

 קרע בסניף הליכוד בבאר שבע: מחנה סילבן מול מחנה נתניהו

אריק זיו ויזר

תוצאות הפריימריז במחוזות – 2019

דניאל נחמיה

אלקין לא נכשל בירושלים, אלקין הוכשל.

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן