25.1 C
תל אביב
28 באפריל 2024
ליכודניק
כללי

הרוטציה הושלמה: הכירו את המנכ״ל החדש של משרד האנרגיה 

בהחלטת אלי כהן מונה יוסי דיין לתפקיד מנכ״ל משרד האנרגיה, לאחר שהושלם הסכם הרוטציה שנקבע מבעוד מועד בעת הרכבת הממשלה, יחד עם שר החוץ הנכנס ושר האנרגיה והתשתיות היוצא, השר ישראל כץ. 

הממשלה אישרה בראשון את מינויו של דיין (48) לתפקיד זה, לאחר שבעברו כיהן כמנכ״ל החברה הכלכלית ברשויות המקומיות אשקלון ואילת ובעל נסיון בתחום התשתיות לפני פרסומים שונים. דיין, בוגר תואר ראשון במשפטים ותואר שני במנהל עסקים בהצטיינות מהאוניברסיטה העברית, הוא נשוי ואב לשלוש בנות, שכיהן בשנה האחרונה כמשנה למנכ״ל משרד החוץ. מינוי זה מגיע בעיתוי מאתגר עבור המנכ״ל הנכנס בעיצומה של מלחמת חרבות ברזל. 

בנוגע לכך, התייחס השר הנכנס אלי כהן שבירך את המנכ״ל החדש לרגל הכניסה לתפקיד ״אין לי ספק שניסיונו בתפקידים קודמים במגזר הציבורי והכרותו עם משרדי הממשלה ,יסייעו בעמידה ביעדי המשרד״. 

דיין יחליף בתפקיד את אל״ם בדימוס קובי בליטשטיין (63), שכיהן כמנכ״ל משרד האנרגיה והתשתיות בשנה האחרונה ויכנס אף הוא במסגרת הסכם הרוטציה לתפקיד מנכ״ל משרד החוץ, תחת השר ישראל כץ, שבעברו כיהן כממלא מקום מנכ״ל במשרד האוצר.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יואב קיש משיב: ״יש אנשים שלא הפנימו שאנחנו במלחמה״

רועי אזולאי

וילך הברק אצל המרזל

אריק זיו ויזר

מיקום המחוזות לפי ספר בוחרים ראשון

מערכת ליכודניק

מיסייה, מדאם – לליכוד כבר התפקדתם?

דניאל נחמיה

על שפת האגם: פעילי סניף מעלה אדומים במפגש חברים

דניאל נחמיה

לוח זמנים לפריימריז בליכוד

מערכת ליכודניק
דילוג לתוכן