20.1 C
תל אביב
27 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

געגועים למנהיגים של פעם

געגועים למנהיגנו מנחם בגין אשר נפטר לפני כ19 שנה

היום לפני כ-19 שנה הלך לעולמו ראש הממשלה מנחם בגין,היום אנחנו נתקפים בגעגוע,געגוע למנהיגים מזן אחר,לפוליטיקאים מזן אחר,מהזן הישן והטוב,מהזן של פעם.מנחם בגין היה מנהיג כזה,הוא היה אידיאולוג אמיתי,לוחם אמיתי והכי חשוב בן אדם אמיתי שדואג בראש ובראשונה לחברה שבה הוא חי.

בגין היה ידוע בתור לוחם ומנהיג דגול,הוא ידע להלחם על ערכיו ולא לוותר אפילו לא לשנייה אחת גם כאשר זה לקח ממנו מחיר אישי כדוגמאת ישיבתו בכלא,בגין ידע להלחם כשצריך גם מול האויב הערבי וגם מול הבריטי והכל בשביל להקים את אהובתו,מדינתו,מדינת ישראל היהודית .למרות זאת הוא ידע גם להבליג כשצריך,הוא ידע לעשות זאת כאשר יהודים ניסו לפגוע בו ובחבריו וכמאט רצחו אותו-הוא ידע להגיד לא!אני לא ארים יד על יהודי לא משנה מה כי הוא אחי!וכך  בגין מנע למעשה מלחמת אחים בין יהודים ליהודים.בגין ידע לאהוב את עמו ולדאוג לו מבחינה חברתית,בגין האמין בכלכלה חופשית אבל עם מעפטת הגנה חברתית עבור אלו שלא הלך להם כל כך טוב.

בגין היה מה שרבים אחרים לא הצליחו-מנהיג שבראש ובראשונה דואג לעמו,למולדתו ורק אחר כך לעצמו.הוא היה מנהיג מזן אחר,זן שנראה כהולך ונעלם.כולי געגועים לזן הזה.היום 19 שנה אחרי נדמה שבגין חסר יותר מתמיד.בגין אנחנו מתגעגעים אלייך!יהיה זכרך ברוך ומי יתן וימצא ממשיך דרכך.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ראש חודש אדר בהר הבית

אלי חזן

עצות להתנהלות תקשורתית לחברי הכנסת החדשים

אלי חזן

גרוש ילדים זו רשעות

אריק זיו ויזר

לחלק את העושר

אריק זיו ויזר

הדגל השחור מעל משפט נשיא מדינת ישראל

אריק זיו ויזר

אמת של פוליטיקאים

אלי חזן
דילוג לתוכן