22.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

דוד אבבה: כל אחד יכול לפעול לבד אך היחד יביא יותר תועלת

דוד אבבה ממשיך בפעילות ובשבוע שעבר ערך כנס במצודה עם עשרות חברי ליכוד בני העדה האתיופית. כיבדו בנוכחותם את הכנס: ח”כ אופיר אקוניס,מנכ”ל הליכוד גדי אריאלי,ח”כ לשעבר אלי גבאי.

דוד נשא את נאום האני מאמין שלו,

 

להלן עיקרי הדברים:

 

זה הזמן לעשיה רצינית ואמיתית,עד כה העניינים התנהלו בעצלתיים,אני קורא לכולנו בואו נשנס מותניים ונעבוד יחד למען עתיד ילדינו,כ;א יכול לפעול לבד אך היחד יביא תועלת יותר גדולה. אני סמוך ובטוח שהפורום הזה יכול ליצור מנהיגות איזורית וארצית. חולשותינו הן בחשיבה צרה,בהצבת מחסומים אחד לשני,אמונה עצמית נמוכה,חולשותינו אויבת מרה היא. אני קורא מכאן: בואו נתנער מחולשותינו,נפתח את הראש ונפרוץ את מחסום הדימדומים.אני עובד קשה ומתפרנס בכבוד,אני יכול לשבת בשקט ולהתעלם אך אני חי בתוך הקהילה,קהילה נואשת אשר כידוע לכולנו חווה מצבים עגומים ובלתי ניסבלים ובמיוחד בתוך מפלגת הליכוד. מזה 30 שנה איננו מצליחים להציב נציג רציני,כאשר הליכוד בשלטון, לא נשלה את עצמנו,אנו לא מספיק נכונים לתבוע את מה שמגיע לנו,תם עידן התמימות-רוצים יכולים! אנו חייבים בעצמנו לפלס את הדרך,כמובן שאין דבר כזה כוח יחד,נוכל לעשות זאת יחדיו בעמידה איתנה.תשאלו ובצדק למה עכשיו ולמה אני? האמת שגם אני חיכיתי זמן רב לטעמי,עד כה הייתי פעיל נמרץ ומתלהב שעודד מועמדים אחרים- לא עוד! החלטתי לקום ולעשות מעשה שישפיע ויחזק את הקהילה בעיני עצמה ובעיני כולם. באחד הימים חשבתי על מצב הקהילה וחשכו עיני: המצב בכי רע בקליטה,חינוך,חברה תעסוקה ועוד. המסקנה שהגעתי אליה היא חמורה ונדרשת התערבות והשפעה. המקום הנכון לכך הוא בפוליטיקה,מכאן עם המנדט והסמכות אפשר יותר להיות מעורבים ולהזיז הרים,להיות שותפים ומובילים לייצוב קהילה בריאה יותר ובמקום טוב יותר. זה לא שאיננו יכולים אלא איננו פועלים נכון,בין במפלגות ובין מול הממסד. כמו רוב בני העדה נולדתי בכפר נידח הגעתי לכאן עם משפחתי בחוסר כל,ללא ממון,השכלה,תעסוקה ועוד. התחלתי מאפס,התחנכתי,עד היום אני דואג להמשיך בלימודי,הקמתי משפחה לתפארת ואני עובד במקום מכובד,אך תמיד אני מביט אחורה ומסתכל קדימה,שואל מאין באתי ולאן אני הולך? כאן נולד הרעיון-לפעול כדי להצליח ולשם כך נדרשת אמונה בעצמנו,תעוזה ושינוי חשיבה. צריך לפעול בעצמנו ולהפסיק להיות תלויים באנשים,שאחרים יעשו את העבודה הקשה במקומנו,הנזק הגדול ביותר הוא הארגונים והעמותות,אין להם תכלית ותועלת הם נוטעים תקוות שווא עלינו לאחד כוחות ולצמצם את נזקיהם. ניגש לעשיה נקדם את דור העתיד,נחזירו לדרך הנכונה בדרכים מקובלות ומוכרות לקהילה. נחזק את נושא הקליטה שממנו נגזרים כל היתר: תעסוקה,חינוך,נשים,נוער וכל השאר עםי חקיקה בבית הנבחרים נוכל להאבק על יישום החלטות לשיפור מצב הקהילה. אציין כמה דוגמאות: מרכז היגוי-למה לא מתוך משרד החינוך?, מרכז קליטה- למה לא מתוך הרשויות המקומיות?, נציגות ארגונים-למה לא במשרד הקליטה? איני מדבר רק על כניסה לבית הנבחרים אלא גם למועצות הערים,אלחם בשחיתות הפושה בקהילה כשווה בין שווים. כאמור בפעילות משותפת במאמצים ובכבוד הדדי נגיע לאינטגרציה המיוחלת והשלמה כמו בכל מדינה מערבית נאורהאכן דברים היוצאים מן הלב מאדם שמאס בהזנחה בקרב הקהילה ובאלה מתוכה שמנסים לעשות הון על גבה והחליט לעשות מעשה למען קהילתו,בשקט ולאט הוא צובר עוד כוח ותומכים ואט אט הוא הופך לדמות שאי אפשר להתעלם ממנה.

 

 

ליצירת קשר:? דוד אבבה 0524292450



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יולי אדלשטיין: “לזכור את השואה זה להיאבק בטרור”

אריק זיו ויזר

ריבלין נבחר לאביר איכות השלטון

אלי חזן

ברית אסטרטגית?

Gilad Trugbild

חברי הכנסת אדלשטיין ודנון מציינים את יום העובד הלאומי

אלי חזן

ליכודניק משתתף בצערו של ינאי בראז

אלי חזן

יום הולדת למאור שמעון – ליכודניק מאחל מזל טוב

אלי חזן
דילוג לתוכן