23.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
צעירים

בתא לביא באונ’ בר אילן מסכמים פאנל מוצלח

בין המשתתפים: ח”כ שרן השכל, הפובלציסט יותם זמרי , בועז גולן, ופרופ׳ שמואל ליימן- ווילציג

 

 

בשבוע שעבר, תא לביא גלעד באוניברסיטת בר- אילן קיים פאנל מוצלח בנושא ׳תקשורת בעידן הרשת׳, בו השתתפו אנשי תקשורת ואקדמיה בהנחיית מתן אשר, בוגר התא, המשמש כיום כסיו״ר המרכז לקידום יחסי ישראל- אירופה.

הפאנל התקיים ביום שלישי הקודם באוניברסיטת בר אילן בנוכחות חה״כ שרן השכל, יותם זמרי (פובליציסט וסאטירקן), בועז גולן (מייסד ועורך אתר החדשות 0404) ופרופ׳ שמואל ליימן- ווילציג (ראש ביה״ס לתקשורת באונ׳ בר אילן).

הפאנל עסק בשאלות מהותיות על השינויים במפת התקשורת הישראלית והקשר להסתה הגוברת: האם התקשורת היא כלי פורקן או שמא כלל החברה נהפכה לגזענית ואלימה?

באירוע הוצגו נקודות מבט שונות מפי כל דובר ותפקידו בעולם התקשורת.

 

האירוע התקיים ביום בו התרחשו כמה פיגועי יידויי אבנים. בועז גולן, עורך אתר החדשות  ש0404, שמדווח באופן שוטף על פיגועיי יידויי אבנים, יצא בקריאה לחה״כ שרן השכל שתדרוש לידיה את ‘דו״ח שתיקת הסירנות’ המדבר על פיגועי האבנים. לדבריו, כאשר תעשה זאת והדו”ח יגיע לידיה- תתרחש מהפכה.

 

אירוע זה מצטרף לשורה ארוכה של אירועי החודש האחרון בתא לביא גלעד באונ׳ בר אילן.

בתחילת החודש קיים התא יריד תאים יחד עם כל התאים הקיימים בקמפוס ולאחר מכן קיים סיור בכנסת לפעילי התא בהזמנתו של יו״ר הכנסת, חה״כ יולי אדלשטיין שאירח את חברי התא בלשכתו לשיחה פתוחה שבה הבטיח שיבחן את דרכי העזרה שיכול משרדו להציע לתאים הסטודנטיאליים.

 

יו״ר תא לביא גלעד באוניברסיטת בר אילן מסרה: ״אנחנו ממשיכים לפעול בכל הכוח בקמפוס בר אילן על מנת לגייס כמה שיותר פעילים ולהמשיך להעשיר את השיח ואת העשייה הציונית בבר אילן. תודה לכל המשתתפים שנענו להזמנה וזיהו את החשיבות שבפעילות המשותפת עם קהל הסטודנטים״.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מסביר את ישראל והליכוד בהונגרית

אריק זיו ויזר

ליכודית יוקדת

אלי חזן

צעירי הליכוד בכנס עם שרת התרבות והספורט לימור לבנת

אריק זיו ויזר

תא לביא ירושלים : למרות הניכור של הליכוד יוצרים פעילות עם מאה סטודנטים

אלי חזן

מה שמרמרה אחת עושה לורצברגר

אלי חזן

ביום שישי האחרון ה 20.11.09 נערך אירוע הזדהות לחיילי צה”ל המוצבים בגדר ההפרדה בכפר נעלין .

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן