25.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
צעירים

ביום שישי האחרון ה 20.11.09 נערך אירוע הזדהות לחיילי צה”ל המוצבים בגדר ההפרדה בכפר נעלין .

באירוע השתתפו עשרות רבות של צעירי ליכוד . בראש הפגנת התמיכה עמדו ח”כ ויו”ר הקואליציה זאב אלקין , ח”כ ציון פניאן , ח”כ אופיר אקוניס , האלוף במיל’ עוזי דיין ומנכ”ל הליכוד גדי אריאלי .
האירוע היה פרי יוזמתם של איתן בכר , עומרי אקוניס , עדי ברוך ואיתמר דוננפלד ונועד להביע תמיכה והזדהות עם חיילי צה”ל המוצבים באיזור .
משתתפים רבים הגיעו באמצעות רכבים פרטיים וכן הסעה מאורגנת שיצאה מתל אביב .
הפגנת התמיכה החלה בצעדה רגלית אל עבר המחסום ובחלוקת שתייה ומאפים לחיילים המוצבים באיזור. לאחר מכן סקר האלוף במיל’ עוזי דיין את השטח והסביר על חשיבות הגדר לנוכח האיום הביטחוני המתמיד הקיים על מדינת ישראל .
יו”ר הקואליציה מר זאב אלקין ציין בנאומו כי : ” שבוע אחר שבוע אנו עדים להתנהגות פרועה , בחלקה של אזרחים ישראלים ועולם שותקים , נהיה ברור מאליו כי תוקפים ומפריעים צה”ל במילוי תפקידם “.
” אנו כאן כדי לומר די ! ולצאת בקריאה לאכוף את החוק “.
ח”כ ציון פניאן ציין בנאומו : ” באנו לחזק את חיילי צה”ל ולומר באופן ברור כי לא השמאל הקיצוני ייקבע את סדר היום הציבורי אלא אנחנו . ”
עוד ציין ח”כ פניאן כי הוא מקווה שייערכו אירועי תמיכה בחיילים על בסיס קבוע ואודה למארגני ובאי הכנס בקרב בצעירים .
ח”כ אופיר אקוניס ציין בנאומו כי תופעת האנרכיסטים צריכה להיתקל ביד קשה מצד רשויות החוק . עוד ציין אקוניס את התרומה של צה”ל לביטחון מדינת ישראל בכלל ופעילותם באזור זה בפרט .
בנוסף קרא להוציא את צה”ל מכל דיון פוליטי ולהשאיר את הצבא מחוץ למגרש הפוליטי .
באירוע נכחו פעילים רבים מקרב הדור הצעיר בליכוד ובניהם נציגים מתאי הליכוד באוניברסיטאות חיפה , תל אביב ובר אילן . וכן נציגות צעירי פ”ת בראשות דניאל גילצר ומשה קריו .
לדברי אחד מיוזמי האירוע איתמר דוננפלד : ” פעילות זו נועדה בראש ובראשונה להביע תמיכה בחיילי צה”ל המוצבים באיזור ולגנות באופן הברור ביותר את פעילות האנרכיסטים הפוגעת בחיילים .
עוד הוסיף דוננפלד כי פעילות זו היא נדבך נוסף במגוון פעילויות הצעירים המתגבשות והביע תקווה כי כמה שיותר פעילים וצעירים בתנועה ימשיכו ליטול חלק בפעילויות הבאות .
את האירוע סיכם מנכ”ל הליכוד גדי אריאלי וקרא לכל הפעילים והצעירים לבוא , ליזום ולבצע פעילויות צעירים מתוך כוונה להחזיר את הצעירים למרכז העשייה והבטיח שיתוף פעולה מלא עד כמה שניתן .



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הסנה הבוער בתנועה

אלי חזן

שאין לדנון : המרכז חייב לדון במצב העכשווי

אלי חזן

אם תרצו פעילות ציונית : עדי ברוך

אלי חזן

יום הולדת לדני גפן – ליכודניק מאחל מזל טוב

אלי חזן

מחווה ברשת: צעירי הליכוד מצדיעים לחיילי צה”ל

אריאל אילוז

צעירי הליכוד שאפו אוויר הרים צלול כיין

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן