21.1 C
תל אביב
27 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

מיקי זוהר – בין הצלחה לסיכון

עינר אביב בעקבות חוק השבת ובעקבות דרכו של ח”כ מיקי זוהר

ח”כ מיקי זוהר הוא אדם חרוץ. מאוד. נציג הנגב בליכוד שמראה מדוע ישנה חשיבות רבה לנציג מאזור כה חשוב זה של הארץ בכנסת עושה עבודה יסודית מאוד בפעילותו בסיעת הליכוד ובעיקר כמרכז הקואליציה בועדת כספים. השבוע כך דווח לי הוא אף ניהל את ישיבת סיעת הליכוד במקום יו”ר הסיעה צחי הנגבי – דבר שאולי מראה – על הכוונות העתידיות של ראש הממשלה למנותו ליו”ר הסיעה. אולי. 

 

מכל מקום, לצד עבדותו המעולה עבור הנגב (תשאלו את אנשי רמת חובב למשל) הגיש מיקי את חוק השבת וגרם להאצת המחלוקות לא רק בין ימין לשמאל אלא גם בתוך סיעת הליכוד עצמה. המתנגד המוביל לחוק היה ח”כ אמיר אוחנה. שניהם – גם מיקי וגם אמיר – הם הקולות החדשים בליכוד. אלה שמחליפים את סילבן שלום וגדעון סער. שניהם מייצגים קווים אידיאולוגיים שונים אך שניהם חברים מאוד טובים ומשתייכים לאותה מפלגה. 

ושלא יהיה ספק. השיוך הזה הוא לא מלאכותי משום שבליכוד ישנם כל כך הרבה קולות וחשוב לשים לב שהצעת החוק נדחתה על פי ההיגיון. 

 

מה משמעות הדבר עבור מיקי ? 

א. הוא שם את עצמו בשורה הראשונה לקראת הבחירות הפנימיות הבאות.

ב. הוא יצטרך להתנהל בזהירות יתר בפעם הבאה.

ג. ההוד וההדר שבו הוא מוביל נושאים שנויים במחלוקת מסמנים אותו כאחד מקולות העתיד של התנועה.  



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הפורום הצפוני שב לעבוד במלוא המרץ

אלי חזן

בעקבות אירועי סכנין : מכתב חמור של תומכי ליכוד לנבחרי הציבור

אריק זיו ויזר

ליכודניק אמיתי מצביע מחל באופקים

אריק זיו ויזר

על הסכנה לשלטון הליכוד

אריק זיו ויזר

החזית הציונית של שמעון גפסו בנצרת עילית

אלי חזן

סקר ליכודניק : חוטובלי ראשונה

דילוג לתוכן