26.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
צעירים

מסביר את ישראל והליכוד בהונגרית

תמיר ורצברגר, צעיר ליכודי שמשנה את פני ההסברה של הליכוד וישראל באירופה, חזר מביקור מוצלח בהונגריה

זה החל לפני המון שנים ובעיקר כצוואה של אמא אך תמיר ורצברגר מקפיד לייצג את ישראל ובצורה הטובה ביותר. בשנה שעברה יצאה משלחת של צעירי ליכוד להונגריה ותמיר יצר שיתופי פעולה מקוריים. בראש ובראשונה עם נציגי הקהילה היהודית בכך שבספטמבר הקרוב מחפשים בקהילה ח”כ מהליכוד שיבוא להרצות שם. לא זו אף זו, תמיר חבר אל מפלגת השלטון פידס ואף קידם יוזמה לפעילות משותפת משולשת בין הליכוד, פידס והקהילה היהודית.

 

גם לצעירי הליכוד יש מה להנות מהביקור הזה. סוכם על שיתוף פעולה של  צעירי הליכוד עם פידליטס – צעירי פידס – והדבר בא לידי ביטוי בשיתופי פעולה בארגונים בינלאומיים. ורצברגר נפגש עם צעירי פידס ועם צעירי מפלגת הנוצרים דמוקרטיים. במקביל אגף קשרי החוץ של הליכוד עובד על שת”פ אזורי עם מפלגות שמרניות מיוון ומקפריסין והועלתה אפשרות שהונגרים יצטרפו גם הם ליוזמה. 

 

ראוי לציין כי את הפעילות החל תמיר תחת אגף קשרי חוץ של הליכוד בראשות אלי חזן ובהמשך הפכו צעירי הליכוד בראשות דוד שאין לשותפים מלאים. 

כן ירבו. 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

צעירי הליכוד שאפו אוויר הרים צלול כיין

אריק זיו ויזר

תא לביא מארח את חה”כ דני דנון בכנס בנושא “יום הנכבה דרך עיניים ציוניות”. /מאת אריאל מורלי

אריק זיו ויזר

שרת התרבות והספורט, לימור לבנת, עומדת להשיק תחרות לסרטונים ציוניים ביוטיוב

אלי חזן

תא לביא – גם באוניברסיטה הפתוחה

אלי חזן

גרמניה, אולי אחרת?

אריק זיו ויזר

אבישי בוחבוט מתמודד לנשיאות הוועידה ולמועצת צעירי הליכוד

אלי חזן
דילוג לתוכן