16.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

לקראת "יום מעשים טובים": חברי הכנסת מתגייסים לסייע לעמותת חזון ישעיה בירושלים

לקראת "יום המעשים הטובים", אשר יצוין ביום רביעי הקרוב (25.3.09), יזם ח"כ אופיר אקוניס (ליכוד) פעולת התנדבות על ידי מספר חברי כנסת, שמטרתה לגייס סולידאריות חברתית ולשמש דוגמא לנתינה וההתנדבות בעמותות חברתיות. ח"כ אקוניס, ביחד עם ח"כ (תא"ל במיל.) מירי רגב (ליכוד), וח"כ אורית נוקד (עבודה), יצאו אתמול בבוקר(ב) לעמותת "חזון ישעיה" ,סניף ירושלים, וסייעו למתנדבים במלאכת אריזת חבילות המצרכים לנזקקים, לקראת חג הפסח.
בין השאר, סיירו חברי הכנסת בעמותה, נפגשו עם קבוצת נשים שמשתלבות בשוק העבודה על ידי קורסים מקצועיים ופגשו ברופאים שמתנדבים במרפאת שיניים למעוטי יכולת.

ח"כ אופיר אקוניס:" הציבור צריך לדעת שהמדינה לא הולכת לתקופה כלכלית פשוטה, וזה בלשון המעטה. כולם צריכים להתגייס למאמץ הלאומי להבראת הכלכלה הישראלית.: הממשלה, הכנסת, ההסתדרות והארגונים החברתיים. נבחרי ציבור צריכים גם לשמש דוגמא אישית ולכן הגענו לכאן,להפשיל שרוולים לעזור למי שעוזר לאחרים."

ח"כ אורית נוקד:" לנוכח מצבם הכספי הקשה של העמותות, עקב המשבר הכלכלי העולמי,אני קוראת לכלל האזרחים לבוא להתנדב במיוחד בעת הזו. אסור שאף ולו משפחה אחת יתשאר בערב פסח ללא המצרכים הבסיסיים להכנת ארוחת ליל הסדר"

ח"כ מירי רגב:" העם היהודי הוא עם חם עם נתינה. אני מצפה שיותר ויותר אנשים יפתחו את ליבם ויושיטו ידם לנתינה וסיוע. אנו, חברי הכנסת, מחוייבים לעשות ככל יכולתנו
לדאוג לכך שאנשים יתפרנסו בכבוד ולא יהיו תלויים באיש, בוודאי שלא בשביל מזון וכלכלה".

ארגון בתי התמחוי של "חזון ישעיה", הנו ארגון הומאניטארי אשר חרט על דגלו להילחם בעוני וברעב. הארגון נוסד בשנת 1997 על ידי הרב אברהם ישראל, איש עסקים מניו יורק. מאז היווסדו, הפך לרשת לאומית בת ארבעה מטבחים מרכזיים, המספקים למעלה מ – 400,000 אלף ארוחות חמות מדי חודש, בכ – 60 אתרים שונים ברחבי הארץ.העמותה מספקת שירותים כמו קורסים מקצועיים שמסייעים לאנשים להשתלב בשוק העבודה, מרפאות שיניים למעוטי יכולת ומתן ארוחות ומצרכי בסיס למשפחות נזקקות.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מכתבו של בנימין נתניהו לח"כ אלי גבאי

אריק זיו ויזר

כותב הכתבה אריק זיו, תרשה לי לפתוח בכך שאת נעל בן נעל,-יוני פרי/טוקבק שהוקפץ

אריק זיו ויזר

מפת הדרכים של מדמון לועידה

אריק זיו ויזר

מומו פילבר בשרות חברות הסלולר

אריק זיו ויזר

מי אתה סמיר קאידבה /מאת:דוד פורטנוב

קרטל המזון מאחורי מאבק הדיור

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן