27.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
אצל ביטון
סניפי הליכוד

שלמה פורטל לנבחרים: “אנחנו לא עבדים שלכם”

“בושה וחרפה לתנועה שאנשים אלה נקראים שרים” הכריז במפגש פורום ראשי הסניפים. בניגוד להם, ח”כ ציון פיניאן הוכח כמי שקשוב לרחשי הציבור

 

“השרים שלנו מתייחסים אלינו כמו אל עבדים. אבל אנחנו לא “קונטָה קינטֶה”. במערכת הבחירות הם משתמשים בנו ומנצלים אותנו כדי להיבחר, אבל אחרי הניצחון שלנו הם לא רוצים לשתף גם אותנו בעשיה הציבורית. השרים שלנו צריכים להתבייש!”. כך אמר שלמה פורטל במפגש החודשי של פורום ראשי הסניפים שנערך הפעם בביתו של מישל ביטון ביפו שאורגן בעזרתו הרבה של איציק דדוש מאור יהודה, שאף עשה עבודת חריש בליכודניק וברשתות החברתיות.

אצל ביטון

בכנס השתתפו עשרות ראשי סניפים מכל הארץ, ופעילים בולטים מאזור המרכז. בשולחן הכבוד ישבו השרים מיקי איתן ויוסי פלד, חה”כ ציון פיניאן, ראשי הערים שמעון גפסו ושמחה יוסיפוב, וגם רפי דואק ועוזי דיין.

פורטל אצל מישל

שלמה פורטל ציין בכאב כי למרות שבקרב חברי הליכוד יש עשרות בעלי כישורים גבוהים שיכולים להתאים לכל תפקיד ציבורי וממלכתי שמתפנה,  שרי הליכוד נמנעים מלשתף ליכודניקים בעשיה הציבורית. רוב השרים מינו במשרדיהם מנכ”לים מהשמאל או ממפלגת מרץ, או שהשאירו בתפקידיהם בכירים מהממשלה הקודמת. הוא הביא כדוגמה את לשכת ראש הממשלה שמאוישת על טהרת “עובדים זרים” כהגדרתו, מלבד גבי קדוש הליכודניק היחיד. פורטל התלונן ששרי הממשלה מתנהגים לפי “המופת” של ביבי.

 

“תהיו לויאליים לאנשים שהביאו אתכם לתפקידיכם” קרא פורטל. “בושה וחרפה לתנועה שאנשים אלה נקראים שרים”. שלמה סיפר לקהל שבפגישותיו עם שרים וח”כים הוא אומר להם בפנים דברים קשים וחריפים אף יותר מאלה שאמר בפומבי בכנס.

נראה היה שכל הקהל מסכימים עם דבריו, וראינו אחדים מהנהנים בראשם להסכמה. אבל היה גם משהו מעט סוריאליסטי במחזה. פורטל אמר את דבריו הנכונים כאשר הוא עומד מאחורי ח”כ ציון פיניאן, ונוגע מפעם לפעם בכתפו. הכל מסכימים שמבין חברי הכנסת של הליכוד, ציון פיניאן הוא כנראה האחרון שעליו אפשר לומר שהוא מתנכל לפעילי הליכוד או מתעלם מליכודניקים. להיפך, לשכתו וביתו והטלפון שלו פתוחים תמיד לכל דורש. הוא עצמו היה ראש סניף של הליכוד בטבריה, והיה אף חבר בפורום ראשי הסניפים לפני שנבחר לכנסת.

 

מסמר הערב היה מוטי גלעדי שנשא נאום ברכה קצר למארחים מישל וסיסי. את דברי ברכתו הוא פתח כשהוא מחקה את קולו של ציון פיניאן, המשיך בחיקוי של שמחה יוסיפוב בשיר קווקזי, אחר כך עבר לברך בקולו של נתניהו, וסיים בברכה חמה בחיקוי קולו של הנשיא שמעון פרס. הקהל נקרע מצחוק. מוטי גלעדי גילה גם שהוא מעורב בכתיבת נאומים של ראש הממשלה (ראו כתבה נפרדת בדף זה).

 

ח”כ ציון פיניאן הכריז “העם צריך צדק תקשורתי ולא רק צדק חברתי”. לדבריו הממשלה הנוכחית היא “הטובה ביותר מאז שעם ישראל חזר לארצו”, אבל העם לא יודע עד כמה הממשלה שלו חברתית וטובה מקודמותיה, וזאת באשמת התקשורת.

 

עוזי דיין סיפר לקהל על פרויקט שלו למלגות לחיילים משוחררים. הוא קרא לקהל לתמוך בראש הממשלה, והוסיף שהוא בעד החזרת כוח ההשפעה לידי מרכז הליכוד. כשסיים עוזי את דבריו סיכם המארח מישל ביטון: “הוא דיבר הכי יפה והכי נכון עד עכשיו”.

 

בכנס נאמו גם השרים מיקי איתן ויוסי פלד. נאומי ברכה קצרים נשמעו גם מפי רפי דואק, שמעון גפסו מנצרת עילית, שמחה יוסיפוב מאור עקיבא, שאול אדם מרמת השרון, איציק גבאי מאשדוד, מאיר חזן מחולון, איציק דדוש מאור יהודה, שלמה מדמון מכפר סבא, אתי תלמי מבת ים, רוני מסיקה מבאר שבע, משה בר, ודובר הפורום ליאור בן עזרא.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

כנס העצמת נשים במעמד סגנית ראש העיר סופיה ביילין

אריק זיו ויזר

הליכוד כבש את סג’ור

נאום כבוד לזכר לוחמי המחתרות טקס יום הזיכרון בשבי ציון חלקת פורצי כלא עכו 19.04.2010

אריק זיו ויזר

והפעם – מקום 17 – אריק זיו

אריק זיו ויזר

הסטארט אפ של נפתלי בנט

אריק זיו ויזר

ח”כ כרמל שאמה” אובמה מסכן את המתונים בעולם הערבי.

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן