22.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

בסוריה מברכים על ניצחונו של איוב קרא

ראש האופוזיציה בסוריה שיגר מברק ברכה לאיוב קרא על ניצחונו בבחירות המקדימות בליכוד

 

 

 

בצעד חריג ויוצא דופן שלח היום יו”ר קואליצית המהפכה הסורית, ד”ר מחמדעדנאן חוסין, מכתב ברכה אישי לסגן השר לשעבר איוב קרא לרגל בחירתו המחודשת לרשימת “הליכוד” לכנסת ה-20.

 

במכתב ששוגר לביתו של איוב קרא בדלית אל-כרמל כותב ד”ר מחמד עדנאן חוסין ששיתוף הפעולה ביניהם שהחל עוד בממשלה הקודמת של בנימין נתניהו ימשך ביתר שאת בעתיד לבוא. “שיתוף הפעולה ביננו מתחייב משום שאנו רוצים דמוקרטיה ואתם מדינה דמוקרטית שדוגלת בשיוויון, חופש וחופש הביטוי. חשוב לי שבחירת הממשלה החדשה בישראל תביא לשקט ושליטה במזרח התיכון, כך שתמנע תבערה מסוכנת שעלולה להעלות בחיי אדם. אני מאחל לך הצלחה ואני שמח שנבחרת ברשימת הליכוד לכנסת ה-20.” איוב קרא הנרגש מיהר להגיב לעמיתו בסוריה והעביר לו מסר דרך הצלב האדום ברמת הגולן. במסר שהעביר לו איוב קרא נכתב: “שמחתי והתרגשתי לקבל את מכתבך אליי ואני סמוך ובטוח שיחדיו נצעיד את האיזור לחוף מבטחים”.


כמו כן, עיתונאים מסוריה וירדן , ערב הסעודית ובגדד שוחחו בטלפון עם איוב קרא וביקשו לשאול אותו, האם דחיקתו של חבר הכנסת משה פייגלין מחוץ לרשימת הליכוד מבשרת טובות.קרא השיב: “אני איני נהוג לדבר רעה בעמיתיי לתנועה ויחד עם זה אני חושב שהרשימה של הליכוד מצוינת ויש בה מגוון מצוין של ימניים ואנשי מרכז. עם רשימה כזו ניתן להביא ניצחון מוחץ על השמאל”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

סיעת הבלהות של נתניהו

אריק זיו ויזר

בית הדין של הליכוד, נמצא “בניגוד עניינים”.

עו"ד עדי בן חור

שמעון שטרית מתמודד במשבצת הנגב

אריק זיו ויזר

כהן על מינוי כחלון: “האיש הנכון בזמן הנכון”

אלי חזן

אקוניס בייבי בום

אלי חזן

תמיכה גורפת בנתניהו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן