29.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
אבל בליכוד

שבע שנים לפטירתו הפתאומית של עוזי כהן ז”ל

עוזי כהן ז”ל, כיהן כמ”מ ראש עיריית רעננה וראש הליכוד ברעננה, הלך לעולמו בגיל 54 והותיר אחריו שובל של דואבים

 

 

 

שבע שנים חלפו מאז פטירתו הפתאומית של עוזי כהן ז”ל, מי שהיה ממלא מקום ראש עיריית רעננה ויו”ר סניף הליכוד ברעננה במשך שבע עשרה שנים. שבע שנים מאותו יום ארור שבו עוזי כהן ז”ל הלך לעולמו בגיל חמישים וארבע והותיר אחריו רבבות של קרובי משפחה וחברים מתוסכלים ודואבים על אובדן חבר אמיתי שהלך מאיתנו.


עוזי כהן ז”ל היה חברם של רבבות אנשים ובהם ראש הממשלה, בנימין נתניהו ושל שרי ממשלה בכירים כמו סילבן שלום, גדעון סער, גלעד ארדן וחברי כנסת כמו אופיר אקוניס, יריב לוין וצחי הנגבי. עוזי נטמן בבית הקברות “כפר נחמן” ברעננה ורבבות נטלו חלק בהלוויה.


מי שהגיע במיוחד להלוויה היה יו”ר הסוכנות היהודית לשעבר, זאב בילסקי, שהיה גם ראש עיריית רעננה בתקופה שבה עוזי כהן ז”ל היה סגנו וממלא מקומו. זאב בילסקי היה באותה העת בשליחות מטעם “הסוכנות היהודית” בארה”ב והוא לקח את המטוס הראשון לארץ והגיע באישון ליל לרעננה ובבוקר השתתף בלווית חברו האהוב. אחיו של עוזי כהן ז”ל, רפי כהן, משמש כיום כנהגו האישי של ראש עיריית רעננה, זאב בילסקי, שנבחר לפני שנה ברוב קולות לכהונה שנייה בראשות העיר.


שאלנו אזרחים ברחוב ברעננה, עד כמה עוזי כהן ז”ל חסר להם בעירייה? חננאל שלומי, תושב העיר ובעל עסק ברעננה אמר: “עוזי כהן ז”ל חסר לי כל יום. אני זוכר שהייתי מתקשר אליו באופן אישי כדי שיבוא לשתות אצלי קפה בבית הקפה שלי ברעננה ותמיד היה בא ושואל האם ישנן תלונות והאם ניתן לסייע במשהו. תמיד היה מסייע. תמיד היה דואג שהאשפה תפונה בזמן ושביום שישי לפני כניסת השבת כל רחוב אחוזה יהיה נקי ומצוחצח. הוא היה לבבי,מסור לתושביו ובעיקר,חבר נפש”.


ברנרד גרינר מרעננה, מי שהיה יו”ר מועצת הסניף של הליכוד בעיר ועוזרו של אריק שרון ז”ל אמר: “הייתי פוקד את משרדו של עוזי כהן ז”ל בעיריית רעננה מדי יום וביום שישי היה מתקיים פרלמנט בלשכתו אליו היו עולים לרגל פוליטיקאים מכל המפלגות, שרי ממשלה, סוחרים ואמנים רבים. עוזי כהן ז”ל כיבד את כולם באשר הם. מהמנקה של הרחוב שהוא היה ממונה עליו ועד ראש הממשלה. אהבו אותו בגלל הפשטות שלו, הוא היה מפגין חום וחיבה לכולם בלי יוצא מן הכלל. אני מתגעגע אליו כמו לאח.”


“נעלה לקברו של עוזי כהן ז”ל במלאת שבע שנים למותו ונזכור עד כמה הוא חסר לנו ברעננה ובכלל. נזכרנו בו בתקופה הזו של הבחירות בליכוד” אומר איוב קרא, לשעבר סגן שר בממשלת נתניהו. קרא הוסיף : “כל חבר כנסת ושר היה עולה אליו לרגל בעיריית רעננה כדי לקבל ממנו עצה טובה וסיוע פוליטי. הוא היה יועץ הסתרים של רוב הפוליטיקאים ורבים הגיעו לכנסת בזכותו. אני זוכר שהוא היה אומר לי שאני הנציג הכי טוב של הדרוזים בליכוד כי אני ציוני אמיתי ללא דו פרצופיות.[ אני זוכר שעוזי כהן ז”ל היה אומר לי שהוא מעריך אותי כמו אח. גם אני חשתי כלפי חיבה של אח.”

יהי זכרו ברוך



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ליכודניק משתתף באבלו של חברנו שמעון דוד

אריק זיו ויזר

ליכודניק משתתף בצערם של ישי ואשר דהן בשל מות אביהם

אלי חזן

משתתפים בצערו של סמי בן יתח בשל מות האב

אלי חזן

ליכודניק משתתף בצערו של טובי ירוחם בשל מות אביו

אלי חזן

ליכודניק מרכין את ראשו ומשתתף בצערה של השרה לימור לבנת בשל מות אביה – עזריאל לבנת

אריק זיו ויזר

זוכרים את אסואן

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן