20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

שמעון שטרית מתמודד במשבצת הנגב

שמעון שטרית, יו”ר סניף הליכוד בדימונה, מתמודד על מקום 22 בליכוד. ליכודניק הלך להכיר, התוצאות לפניכם
יו”ר סניף הליכוד בדימונה, שמעון שטרית, מתכונן היטב בימים טרופים אלו, של פוליטיקה ובחירות, לקראת ההתמודדות על כיסא בכנסת מטעם הליכוד במסגרת הפריימריס כנציג מחוז הנגב. לשטרית יש כוונות רציניות להיות הח”כ הרביעי היוצא מעיר הפיתוח דימונה, לאחר שקדמו לו יצחק פרץ המנוח (סגן שר המסחר והתעשייה), ז’ק אמיר המנוח ומאיר כהן יבדל”א (שר הרווחה). אם משימתו תצלח, יהיה שטרית הח”כ היחידי מדימונה שלא כיהן כראש עיר, אך עם עוצמה פוליטית לא פחותה מקודמיו הו הן בדימונה, הן בתנועת הליכוד והן בהסתדרות העובדים.

שטרית, 43, נשוי לרחלי ואב לארבעה נולד בדימונה כשנתיים לפני מלחמת יום הכיפורים. שטרית הנו פעיל ליכוד וותיק מאוד למרות גילו הצעיר, ובשנים האחרונות הוא עומד בראש הסניף המקומי. לפרנסתו הוא עובד בחברת סונול ומזה כמה שנים הוא משמש כיו”ר וועד העובדים הארצי שם. לזכותו נזקפות לא מעט הצלחות לטובת העובדים בחברה. בנוסף, הוא משמש בהתנדבות כיו”ר הנהלת החברה הכלכלית בדימונה. למרות עיסוקיו הרבים והטיפול במשפחה, שוקד שטרית על לימודיו והשנה אי”ה הוא יסיים תואר ראשון במנהל ומדיניות ציבורית בבית ברל.

שטרית זוכה לתמיכה רחבה במרוץ לכנסת מיו”ר ההסתדרות הארצית אבי ניסנקורן שאף התבטא במלים חמות על אופיו ואישיותו: “שמעון הוא מנהיג חברתי אמתי, פורץ דרך בהתאגדויות עובדים, והיה שותף להתאגדויות של למעלה מחמישים אלף עובדים בשלוש השנים האחרונות. ולכן לנו חשוב מאוד שאיש חברתי כמוהו יהיה בכנסת”.

גם ראש הממשלה בנימין נתניהו לא חסך מחמאות משטרית בביקורו האחרון בדימונה: “שמעון הוא איש ליכוד בכל רמ”ח אבריו”, צוטט נתניהו, “ומלווה אותי משנת 2003 בנאמנות שאין לה אח ורע”.

את תפקיד יו”ר מטה הבחירות של שטרית עד לפריימריס נטל על עצמו ראש עיריית דימונה, בני ביטון, ששטרית שימש יו”ר המטה שלו בבחירות המוניציפליות, ואילו ראש מטה יום הבחירות הוטל על סא”ל אלוף במיל’ יעקב סוויסה.

ביטון: “מן הסתם רבים מחבריי ירצו את תמיכתי, אבל זו נתונה לידידי בנפש שמעון שטרית שיש לו את הכישורים והיכולות לסייע לדימונה, לנגב ולמדינת ישראל. אני לא רק מכיר אותו, אני גם מאמין בו”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

חוברת ליכודניק לקראת החגים

עינר אביב

מי לא רצה את המנדט ה32 לליכוד

אריק זיו ויזר

ליצור שלם מהחלקים

אלי חזן

“ההסכם עם יהדות התורה היא פשרה קואליציונית רעה”

“חוק הלאום כולל אלמנטים בעייתיים”

אלי חזן

ורד חזן על האוזר : עקביות

ליכודניק
דילוג לתוכן