24.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

בלעדי לליכודניק : סנדרה רג’ואן פתחה במרוץ לכנסת

ביום חמישי הקרוב יתקיים כנס פעילים ראשון

סנדרה רג’ואן מירושלים כבר הייתה מועמדת לכנסת הנוכחית מטעם הליכוד ואף זכתה לאהדה רבה ולתמיכה משמעותית, למרות שניהלה את המרוץ בכוחות עצמה בלבד והגישה מועמדותה ברגע האחרון ממש. הפעם החליטה האישה הצעירה הנמרצת והמרשימה לפתוח במרוץ זמן רב לפני אות הפתיחה. בכינוס פעילים גדול שיתקיים ביום חמישי הקרוב, 27 במאי, בסניף הליכוד בירושלים, בשעה 18.30, תציג סנדרה רג’ואן את כרטיס הביקור המרשים שלה.

 

סנדרה רג’ואן, המתגוררת עם בעלה ושני ילדיה בשכונת בית הכרם בירושלים, רכשה השכלה אקדמית במדע המדינה ויחסים בינלאומיים, אדריכלית פנים במקצועה, הינה מנהלת לשכת המסחר ישראל-ברזיל, מכהנת כיו”ר  חברי הליכוד הדרום-אמריקאים בירושלים.

 

לסנדרה פעילות ציבורית מרשימה ביותר: יועצת שגריר ברזיל בישראל, נציגת הקונפדרציה היהודית בברזיל, חברה במועצת אזרחי ברזיל בשגרירות ברזיל בישראל,  רכזת הפרויקט “עמי העולם כותבים את התנ”ך” באמריקה הלטינית, חברה בארגון FIF –  –  עמותת ידידי מכבי האש בישראל, כתבת של  “O HEBREU” – מגזין של הקהילה היהודית בברזיל ועורכת המגזין החודשי “פנוראמה”, מתכננת ספא ומרכז קונגרסים בעיר סן רוקה במחוז סאן פאולו בברזיל, יישמה פרויקט של חקלאות אורגנית במחוז ריו דה ז’נרו, עסקה בתכנון מבני מגורים ועיצוב פנים של בתים ומשרדים – בין השאר גם תכנון ופיקוח על פרויקט בפראג שכלל שינוי ייעוד מבנה מבית חולים קומוניסטי למרכז קניות מערבי מודרני.

כמו כן שימשה סנדרה רג’ואן יועצת לחברי הכנסת שעמדו בראש אגודת ידידי ברזיל בכנסת –  ח”כ גילה גמליאל, ח”כ אליעזר זנדברג וח”כ ראובן ריבלין, עסקה בתרגום סימולטאני והשתתפה במשלחות פוליטיקאים ואנשי ממשל מברזיל ומנהיגי הקהילה היהודית הברזילאית שהגיעו לביקורים רשמיים בישראל, סייעה בפיתוח קשרי גומלין כלכליים, פוליטיים וחברתיים בין מוסדות ברזילאיים ומוסדות ישראלים.

בנובמבר אשתקד ליוותה את הנשיא שמעון פרס בנסיעתו לברזיל, והשנה התלוותה לשר ההגנה הברזילאי בפגישות מדיניות עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, עם שר הביטחון אהוד ברק ועם נשיאת בית הדין העליון דורית בייניש.

מעל הכול, מקדישה סנדרה רג’ואן את רוב זמנה לנושא ההסברה של המדינה ולשיפור תדמיתה של ישראל בתקשורת העולמית.  

 

עם פעילות ורקע כאלה נראה שיש לסנדרה רג’ואן סיכוי לא רע במרוץ החדש שלה לכנסת.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

תגובת דני דנון, יו”ר הליכוד העולמי, לאירועים בעכו:

אריק זיו ויזר

לתקשורת!!! תגובה להשמצות!!!/מאת: דוד אייכלר

אריק זיו ויזר

חברי ליכוד מרעננה ממשיכים בעשייה

אלי חזן

מדהלה והאתרוג התימני

אריק זיו ויזר

עצמאות 63 בסניף הליכוד בחולון

דוידי כבש את שדרות

אלי חזן
דילוג לתוכן