19 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

לתקשורת!!! תגובה להשמצות!!!/מאת: דוד אייכלר

הגב’ נתניהו אשה יקרה, פסיכולוגית ילדים בשרות הפסיכולוגי של עיריית ירושלים, היא עוזרת הרבה לאנשים, אשה חכמה מאוד, חבל מאוד שהיא לא מתערבת בלשכה, והוא מחנכת את ילדה בצורה נפלאה, הלוואי שילדי ישראל יראו כך. הגב’ נתניהו היקרה מקדישה חלק מזמנה לפעילות התנדבותית. עסקה ביחסי ציבור לגמילה מסמים במלכישוע. עבדה בארגון ‘יד ביד’ למען ילדים במצוקה ושימשה נשיאת כבוד בארגון “צעד קדימה” לילדים משותקי- מוחין ובפעילויות התנדבותיות רבות נוספות בתחום עזרה לילדים במצוקה, ונשים מוכות. וחבל שהתקשורת לא מפרסמת את הדברים הללו ומחפשת ואומרת דברים לא נכונים.

בושה וחרפה במקום שהתקשורת תעריך ותבין מה זה לנהל בית כשאבא לא נמצא כי כמעט כל חייו עשה בשביל מדינת ישראל, גם כשהיה ראש האופוזיציה לרגע לא נשם עבד קשה בשביל המדינה שלנו כמעט ולא ישן אז במקום להעריך את הגב’ נתניהו שלמרות כל הקשיים וכולנו יודעים מה זה לגדל ילדים כשאבא לא בבית כי אבא נותן את כל כולו למדינה. תקשורת תפקחו את העיניים העם רוצה תקשורת אוביקטיבית עוגנת ודי עם הלכלוך נגד המשפחה היקרה שאני מכיר אישית, מספיק עם כל השטויות הללו שאין בהם טיפה של אמת.

נב. כתבה זו נכתבה על דעתי בלבד, ולא על דעת הגב’ נתניהו או איש המקורב אליה, אני עבדתי עם ראש הממשלה כשהוא היה ראש האופוזיציה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מהר, מהר, לפני שייגמר

אריק זיו ויזר

בוסקילה חסר חוליות

אריק זיו ויזר

סער ארדן וכחלון במג’אר

אריק זיו ויזר

אנחנו ימין./מאת:אריאל מורלי

אריק זיו ויזר

עפו גאנם בפניה לבנימין נתניהו

אריק זיו ויזר

חדשות 2 באינטרנט מעבירים בשידור חי את הדרמה מחוץ ללשכתו של בנימין נתניהו‎. הנדון:

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן