13.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

דוידי כבש את שדרות

אלון דוידי משדרות, חבר המועצה, המעומד לראשות העיר והכוח העולה בדרום השלים את מלאכת המפקד והשליטה על הסניף כאשר ליו"ר ההנהלה נבחר נציגו אופיר אסולין וליו"ר הסניף נבחר חבר המועצה הנוסף ושותפו יעקב רבינוביץ'.

 

 

סניף הליכוד בשדרות ידע ימים יפים בעבר וימים מעט רדומים בהמשך. נראה שהיום עם חידוש פני חברי מועצת הסניף והנבחרים, הסניף יחזור לחיים חדשים ולאט לאט הופך לאחד הגדולים בארץ בעקבות המפקד הגדול של למעלה מ 1500 מתפקדים שאותו הוביל חבר המועצה אלון דוידי.

כצפוי, בבחירות שנערכו להנהלת הסניף נבחר אופיר אסולין, מנהל חברת שטראוס במרחב הדרום ואחד הפעילים המרכזיים בנציגות הצעירה. ליו"ר מועצת הסניף נבחר חבר המועצה יעקב רבינוביץ' – סגן ראש העיר לשעבר לאחר שפרש מקואליציית דוד בוסקילה ראש העיר.

ניתן לראות שיש כאן בהחלט שילוב של צעירים כמו עם הוותיקים ובניהם שמעון אדרי מהפעילים המרכזיים של התנועה בדרום יחד עם העולים והחברים החדשים שהתפקדו במפקד האחרון.

בכך השלימו חברי המועצה דוידי ורבינוביץ' את המלאכה שאותה התחילו לפני כחצי שנה בפריימריז לסניף והמרכז ולאחר הכנס המרשים שנערך בהשתתפותם של רבים משרי הליכוד וחברי הכנסת מהסיעה שהגיעו לעיר לחגוג את חג הפסח ולברך את דוידי על הצלחת המפקד והבחירות בסניף.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

15 מיליון דולר גויסו לרווחת חיילי צה"ל באירוע השנתי של ארגון ידידי צה"ל בארה"ב. /מאת:נרקיס אלפי

אריק זיו ויזר

המוניציפאליות בפתח!

אריק זיו ויזר

הוגשה תלונה למשטרה על ההתפקדות הכפולה.

אריק זיו ויזר

שחקן מנצח לליכוד – נרקיס פ. אלפי ניו יורק

אריק זיו ויזר

בוגי רומז: אולי ההקפאה תסתיים בתוך פחות מעשרה חדשים/מאת יעקב מאור

אריק זיו ויזר

תוצאות בחירות בסניף הליכוד עכו למועצת העיר בחירות 2018

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן