16.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
בחירות 2013

בוגי: "למפלגות אווירה אין חוט שדרה"

כך אמר המשנה לראש הממשלה השר משה בוגי יעלון בכנס של תא לביא באוניברסיטה העברית

 

 

תא לביא ממשיך לפעול במרץ באוניברסיטה העברית, וביום שני בערב אירח את המשנה לרה"מ והשר לאיומים אסטרטגיים משה בוגי יעלון.

 

תא לביא הינו תא סטודנטים ברוח ערכי הליכוד שהוקם מתוך מטרה לגבש, לקדם ולחזק תודעה ציונית, יהודית, לאומית, ערכית ותרבותית בקרב הסטודנטים, להוות בית אידיאולוגי וערכי בעבורם ולהוות גשר בין הפרט לפוליטיקה הישראלית.

 

בכנס אמר יעלון: "מתי נדע שיש פרטנר? ב1995 אמרתי לרבין בתור ראש אמ"ן, כשהפת"ח יחנכו את ילדיהם לשלום ולא למלחמה… המהלכים המדיניים של הרש"פ באו"ם הם חלק מההתנגדות למדינה יהודית. רוצים לבוא למו"מ? שיבואו! לא רוצים? נמשיך לעמוד על שלנו! כל עוד לפלסטינים יש תקווה שהישראלים ייסוגו – הם ימשיכו להלחם, כשלא תהיה להם התקווה הזאת – הם יבואו למו"מ. זהו קיר הברזל של ז'בוטינסקי".

 

על מערכת הבחירות אמר השר כי: "למפלגות אווירה אין חוט שדרה וגם אי אפשר לבקר אותן כי הן לא קיבלו שום החלטות. על מה אפשר לבקר את יאיר? על מה אפשר לבקר את שלי? היא לא ישבה דקה אחת כחברה לשולחן הממשלה.. הישגינו בכל התחומים מדברים בעד עצמם ואת מה שטרם נשלם – נשלים בקדנציה הקרובה… מי שחושב שזריית חול בעיני הציבור תביא תקווה – האשלייה תתנפץ לו בפנים. מי שחושב שויתור על שטחים יביא תקווה – לא מכיר את העובדות, והן מדברות בעד עצמן".

 

המשנה לרה"מ סיכם בכך שהוא אופטימי מכיוון ש: "כל עוד לא ייקחו מאיתנו את מוחנו ואת רוחנו – עתידנו מובטח…ובתנאי שלא ניתלה באשליות".

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אקוניס פסל את זועבי

אלי חזן

המטה החרדי בליכוד : עובדים עבור הליכוד ומותקפים באלימות

אלי חזן

אקוניס הוביל את המהפך במוסינזון

אלי חזן

פינקלשטיין מתיישר עם קמפיין השטח

אריק זיו ויזר

השר כץ: "הליכוד ביתנו עוד יפתיע בגדול"

אלי חזן

הדקל הגבוה של צעירי הליכוד

אלי חזן
דילוג לתוכן