21.1 C
תל אביב
27 באפריל 2024
ליכודניק
הפסקול של מלחמת השחרור

באוני’ העברית בוטל כנס: ‘שנה למלחמה הארורה

האוניברסיטה העברית מונעת קיום כנס לציון שנה “למלחמה הארורה”, עקב דרישת סטודנטים מתא ‘לביא’. האוניברסיטה העברית החליטה שלא לאפשר קיומו של כנס שניסה לארגן תא הסטודנטים של חד”ש לציון שנה למבצע ‘עופרת יצוקה’, ובמודעות ההזמנה מגדיר את המלחמה כ”המלחמה הארורה והאיומה”.

הכנס קיבל תחילה את אישור האוניברסיטה, וביומן הצהריים של ערוץ 7 שוחח דוד שיאן, דובר תא ‘לביא’, אשר הסביר את ההתנגדות של התא לקיום האירוע באוניברסיטה, עוד טרם התפרסמה ההחלטה המעודכנת של ההנהלה.

“תא חד”ש שכח את האירועים שהובילו למלחמה הזו. הם שכחו את הקסאמים בשדרות ואת החיים הבלתי נסבלים של יישובי עוטף עזה”, אמר והוסיף: “אני לא מבין למה התקבל אישור כזה מהאוניברסיטה. אנחנו פועלים בכל דרג כדי לבטל את האישור הזה. התירוץ שלהם הוא שניתנת אפשרות לייצוג דעות שונות, אבל גם במסגרת ייצוג דעות יש גבולות”.

אנשי תא ‘לביא’ נערכו גם לתשובה שלילית שעשויה הייתה להתקבל מהנהלת האוניברסיטה. שיאן הבטיח מפגן מחאה נגד הכנס. “נקיים מפגן נוכחות מחוץ לאולם להבעת תמיכה בחיילי צה”ל ותמיכה בצורך לצאת למלחמה. לא נוותר לתא חד”ש שמנסה לצייר אותנו כצמאי דם”.

יצוין כי באירוע צפוי היה לקחת חלק גם חבר הכנסת עבו אגבריה שיספר על עדויותיו מתוככי עזה בימי המלחמה, וכן יוקרן בו סרטו של מוסטפה אבו עלי, ‘הם לא קיימים’, סרט שלטעמו של שיאן אינו אלא גרסת המשך ל’ג’נין ג’נין’.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ליכודניק מצדיע לעיתון “הארץ” על הבאת סיפור המרגל מאיר בינט

אריק זיו ויזר

ערך ביום : שמואל כץ

אלי חזן

“הדרך הנכונה והמנהיגות הנכונה זה הליכוד ונתניהו”

אריק זיו ויזר

לאן נעלמו 68 מליון דולר/מאת אריק זיו

אריק זיו ויזר

ערך ביום : עליית אף על פי

אלי חזן

דברי הימים של מלחמת השחרור (פרק 9 )

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן