25.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

אלף מתפקדים חדשים

ח”כ שאמה הקים היום שדולה בכנסת למען רוכבי הדו גלגלי

ח”כ כרמל שאמה מברך על הצטרפותם של 1,000 חברים חדשים לתנועת הליכוד מקרב רוכבי הדו גלגלי שהצטרפו היום (יום ג’ 2.2.2010 )

ח”כ שאמה:”יוזמתם של רוכבי הדו גלגלי מבורכת וצריכה להוות דוגמא לכל אזרחי המדינה אשר מעוניינים להשפיע ולקדם את האינטרסים שלהם להתפקד למפלגה זו או אחרת כי כיום ע”מ להשפיע באופן ישיר עליך להיות חלק מהמשחק הדמוקרטי ולא משנה באיזו מפלגה”
היום יום ב’ 2.2.2010 הוגשו ע”י מטה מאבק האופנוענים 1,000 טפסי התפקדות לתנועת הליכוד, ח”כ כרמל שאמה מוביל המאבק למען רוכבי הדו גלגלי בכנסת ליווה את נציגי המאבק בהגשת הטפסים במצודת זאב.
ההתפקדות לתנועת הליכוד הינה חלק מהערכות לפעילות ארוכת טווח, במטרה להוזיל את תעריפי הביטוח משמעותית ולדאוג לצרכי הענף הדו גלגלי.
ח”כ שאמה מוביל מאבק רוכבי הדו גלגלי בכנסת פועל במקביל לקידום יוזמות שונות כגון: קידום הצעת חוק הקובעת שכל שינוי בתעריפי הביטוח יעשה רק לאחר אישורה של ועדת הכספים בכנסת ועוד.
בנוסף, היום הוקמה ע”י ח”כ שאמה שדולה בכנסת למען רוכבי הדו גלגלי שתעסוק בקידום מגוון האינטרסים הנוגעים לציבור רוכבי הדו גלגלי שבעיקרו מורכב מסטודנטים וצעירים.
ח”כ שאמה ציין כי אין לו ספק שלאור המאבק האחרון וכישורי התארגנות שהפגינו האופנוענים הם ימשיכו להשפיע ולקדם את הנושאים החשובים.
ח”כ שאמה: “אני מברך על כל הצטרפות של חברים חדשים לכל מפלגה וקורא לאזרחי המדינה שמקטרים על נושאים אלו ואחרים לקום ולהשפיע על השיח הדמוקרטי תוך הצטרפות פעילה למפלגה”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

פרצופה האמיתי של יחימוביץ’ ?

אלי חזן

שאמה מחוקק חוק למניעת הריסת ביתו של אלירז פרץ

אריק זיו ויזר

דגל שחור

אלי חזן

מה קורה עם נבחרי הליכוד ברשתות החברתיות ?

אלי חזן

יו”ר ועדת הכלכלה, ח”כ אופיר אקוניס: “לאחר הקריאה הראשונה,על הממשלה לבחון מחדש את המע”מ על התיירות”

אריק זיו ויזר

הצעת חוק “בשורת איוב” לדיון ביום ראשון

דילוג לתוכן