34.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

סגנית השר לענייני גמלאים, ד”ר לאה נס: “מוזיאון גוש קטיף צריך להיות חלק מרשימת אתרי החובה של תלמידי ישראל”

סגנית השר לענייני גמלאים, ד”ר לאה נס, ביקרה הבוקר במוזיאון גוש קטיף שבירושלים, נפגשה עם מנהל המוזיאון, שלמה וסרטיל, וצפתה במיצגים השונים.
במהלך הסיור ציינה סגנית השר כי “מוזיאון גוש קטיף הנו מרכז הנצחה מרגש ועוצמתי, אשר שוזר את ישובי גוש קטיף והמתיישבים לתוך הנצח של עם ישראל כולו. תודות ליוזמה המבורכת הזו גם הדורות הבאים יוכלו לגדול על מורשתו של גוש קטיף וסיפור עקירתו העצוב. אני חושבת שחשוב כל כך לדאוג כי כל ילד ונער בישראל יכירו את מה שארע, ולכן יש להוסיף את המוזיאון לרשימת אתרי החובה של מערכת החינוך”.
ד”ר לאה נס תיארה גם את ההתנתקות מנקודת מבטה, כשהייתה באותו זמן חברת כנסת מסיעת הליכוד, שהתנגדה בכל ההצבעות שהיו בכנסת בנושא ההתנתקות: “למרות המאבק שהובלנו נגד ההתנתקות, נכשלנו במשימה למנוע את העקירה והתסכול מכך עדיין פועם בלבנו. אולם היום, כשמימין ומשמאל מודים כי זו הייתה טעות חסרת תועלת לפנות את גוש קטיף, אנחנו חייבים לוודא כי מהלכים לא אחראים שכאלו, שגויים שכאלו, לא ישנו”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

געגועי לבגין

אריק זיו ויזר

ד”ר לאה נס: “נמנע את התופעה שבה קשישים בישראל יהיו עם שיניים לא מטופלות בגלל מצבם הכלכלי הירוד”

אריק זיו ויזר

מעמד האישה בסער

אלי חזן

העבודה האפקטיבית של השר אדלשטיין

אריק זיו ויזר

ד”ר לאה נס: אובמה מוטרד יותר מבניית בתים בירושלים מאשר התחמשותה הגרעינית של אירן

אריק זיו ויזר

שר החינוך וזוכה פרס נובל על הקו ויו”ר הקואליציה מברך

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן