40.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

אלקין לא מתרגש מביקורת

יו”ר הקואליציה, ח”כ זאב אלקין, מסכם  מושב קיץ חם במיוחד

ח”כ זאב אלקין, המכהן כיו”ר הקואלציה, מסכם מושב קיץ סוער. לדבריו, ההתקפות האחרונות של התקשורת וארגוני השמאל על פעולותיו, מוכיחות שיש ממשלה לאומית גאה שיודעת לעבוד.

מושב הקיץ שננעל בשבוע שעבר בכנסת היה גדוש בהצעות חוק לאומיות רבות וארגוני שמאל, ובראשם שלום עכשיו והארגון לזכויות האזרח, שלחו מכתב זועם לראש הממשלה וליו”ר הכנסת בדרישה לעצור את המגמה של יצירת חוקים חדשים שפוגעים לדבריהם בדמוקרטיה הישראלית.

בשלום עכשיו היו מי שכינו את החוקים האלה בכינוי, “חוקי אלקין”.  יו”ר הקואליציה, ח”כ זאב אלקין, אמר  כי ההתקפות עליו מבטאות תחושה של לחץ בקרב ארגוני השמאל הקיצוני והוא שמח שממשלת ישראל הנוכחית מיטיבה לבטא את כוחה גם באמצעות חקיקת חוקים לאומיים שישמרו על מדינת ישראל בשנים הבאות. “ההתקפות עלי, הם תעודת כבוד, סוף סוף הרוב הלאומי בכנסת מורגש, וזה שכרנו, אני מקבל באהבה ובגאווה את כל המאמרים נגדי”.

ח”כ אלקין מסכם את הצעות החוק הבולטות שעברו במושב הקיץ, “מדובר בחוקים שונים שלא כולם מקשה אחת, יש את חוק החרם שעבר בקריאה טרומית, חוק שמובל על ידי, יחד עם ח”כ אלדד, אקוניס ודליה איציק, לפיו, מי שמוביל קמפיין של חרם נגד גופים ישראלים צפוי לענישה. חוק אחר שמכעיס את ארגוני השמאל שעובר עכשיו לקריאה ראשונה, הוא החוק שיחייב כל ארגון שמקבל כסף ממדינה זרה לדווח על כך. גופי השמאל רצו להמשיך להיות רחוק מעיני הזרקורים אבל עכשיו כולם יחשפו. ישנם חוקים שבאים להקשות על השמאל הקיצוני, כמו חוק עזמי בשארה המקודם גם על ידי ח”כ לוין וחסון, חוק שישלול קצבאות ופנסיה מח”כים שמעורבים במעשי ריגול ולא מתייצבים למשפט”.

ח”כ אלקין מציג גם את החוקים שנועדו לשמר את הישגי הימין ולתקן עוולות שנעשו במהלך ההתנתקות : “סוג אחר של חוקים בא לעגן את הישגי הימין, כך שגם אם הבוחר יטעה כפי שקרה פעמים רבות בעבר ויבחר ממשלת שמאל, יהיו חוקים שיגנו על ארץ ישראל, כפי שעשינו עכשיו עם חוק משאל עם שיחייב לערוך משאל עם, אם הממשלה תרצה להחזיר שטח ריבוני של מדינת ישראל. סוג אחר של חקיקה אלה החוקים שעוסקים בהשלכות הקשות של ההתנתקות, דאגנו למחיקת כל הרישומים הפליליים, מה שמכונה חוק החנינה, החוק הזה העלה את חמתם של ארגוני השמאל שפנו כבר לבג”ץ ואנחנו מקווים שהבג”ץ לא ילך על מסלול של התנגשות חזיתית מול הכנסת. הגדלנו גם את הפיצויים למפוני גוש קטיף, הגענו למסקנה שעדיף ללכת על חקיקה פרטית כדי לתקן את העוול לטובת בעלי העסקים ממגורשי גוש קטיף”.

הוא מביע תקווה כי ארגוני השמאל לא יחליטו כצעד נואש לפנות לבג”ץ כאשר חוק לא ימצא חן בעיניהם, “קודם כל זה יקר מאוד לפנות כל הזמן לבג”ץ, אבל גם אם זה יקרה, אני מקווה שהבג”ץ מבין את יחסי הכוחות ויחשוב פעמים לפני שהוא עולה על מסלול חזיתי של התנגשות עם הכנסת, וגם אז יש לנו עדיין אפשרות להתגבר על כך”.

לדבריו הכנסת הנוכחית עשתה מהפכות רבות לטובת הימין, “יצרנו רוב בוועדה לבחירת שופטים, הובלתי לבחירה של שני חברי כנסת מהימין, דודו רותם ואורי אריאל וזה גם השפיע על מינויים של שופטים. יש בכנסת רוב לאומי ויצרנו גם תשתית ארגונית בצורה של הקמת השדולה למען ארץ ישראל, שדולה שהובילה מהלכים רבים חלקם בחקיקה וחלקם לא בחקיקה, אני מזכיר שכפינו על הממשלה הסדרים חשובים מאוד בין השאר בהכנסת מערת המכפלה לאתרי המורשת. כל הדברים האלה מרגיזים מאוד את אנשי השמאל וטוב שכך, הימין סוף סוף נמצא בדרך הנכונה, הוכחנו שהימין יודע גם לשלוט וגם לעשות מעשים



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הזמנה להשקת סניף קופיקס של חיליק אטיאס בהרצליה פיתוח

אלי חזן

הליכודניקים החדשים – תמיכה ברובי רבלין לנשיאות המדינה

אלי חזן

לרגל שבוע הספר : מכון ז’בוטינסקי במבצע מכירת ספרים

אריק זיו ויזר

נתניהו נעלם, והחשדנות כלפיו בליכוד גוברת

אלי חזן

“באתי להחזיר עטרה ליושנה”

אלי חזן

תא הליכוד במרכז הבינתחומי : בונים אימפריה

אריק זיו
דילוג לתוכן